Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik weet niet wat ik moet doen, ik weet het niet. Waarom is het leven zo moeilijk? Waarom kunnen we niet allemaal dood gaan en dan is alles over. Waarom ben ik zo bang, waarom, waarom?
Wat is dit? Het moet stoppen. Alles.
Dat moment dat je erachter komt dat je crush een crush heeft op een ander. Au.
Oh well, ik en ooit een relatie krijgen gaat 't toch niet worden. En in principe kan ik me prima zelf redden en heb ik een man in mijn leven niet nodig. Dus waarom hopen en teleurgesteld worden?
*emotie eten, ik kom eraan* Pfsh. :c
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Oh wauw, hoe heb ik anderhalf uur kunnen uitstellen wat ik in twee minuten heb gedaan. :') Afwassen is kut. Maar mijn voedsel was noms! Yay voor couscous.
Weet je wat handig zou zijn? Dat het direct aangegeven zou worden door een magisch licht ofsue wanneer twee mensen bij elkaar in de buurt zouden zijn die echt dé perfecte match zouden zijn. Dan is het voor beide personen direct duidelijk dat ze niet verder hoeven te zoeken en kunnen ze happily ever after zijn als ze elkaar gevonden hebben, of hoeven ze niet eens op zoek te gaan naar een partner, want ze merken 't vanzelf toch wel wanneer er zo'n lichie branden gaat. xd
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Dorneget schreef: Weet je wat handig zou zijn? Dat het direct aangegeven zou worden door een magisch licht ofsue wanneer twee mensen bij elkaar in de buurt zouden zijn die echt dé perfecte match zouden zijn. Dan is het voor beide personen direct duidelijk dat ze niet verder hoeven te zoeken en kunnen ze happily ever after zijn als ze elkaar gevonden hebben, of hoeven ze niet eens op zoek te gaan naar een partner, want ze merken 't vanzelf toch wel wanneer er zo'n lichie branden gaat. xd
Zou opzich chill zijn. Maar dan zijn er geen uitdagingen meer.