• Helleu leute,

    Even een actief, nieuw topic voor Wattpad accounts.
    Deel je eigen hier en vertel er gelijk even bij over welke dingen je zoal schrijft. (:

    De mijne;
    ltwinzl, ik heb er momenteel twee dingen op staan.
    Één sci-fi verhaal (engels) en een verhaal met een aantal horror SA's.
    Dus vooral geschikt voor thriller/sci-fi/horror fans.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Aangezien ik in een writerblock zit post ik niet veel op wattpad maar ik heet Sublatti op Wattpad.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik zit op Wattpad onder de username DistantDeeps. Er staan twee Engelse verhalen online. Een sci-fi en een adventure/romance. Verder zit ik nog wel eens op het forum daar. (:


    The truth is out there.

    Ik heet Venomis en bij mij staan er uitsluitend vertaalde Midden Aarde fanfics op. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yes, ik zal jullie profielen ook eens gaan stalken. :Y)

    Ik zit op Wattpad, username Faelain, en ik schrijf er vooral aan mijn Bucky fanfic ^^

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 9:55 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Sorry voor de kick, maar zijn er nog meer wattpadders hier? Heb net mijn profiel een beetje ge-update hehe.

    Weer zo'n topic? :'D Ik heb wel Wattpad. Moet je even op mijn profiel kijken, want het gaat voor mij nu wat moeilijker omdat ik op mijn mobiel zit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heet charmed-life en je vindt me hier met een poëziebundel. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik heet Sterreliza en ben op het moment bezig met een lilo fanfic, maar die staat maar voor een heel klein deel online omdat ik het telkens vergeet.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zit erop en heet geloof ik Inktzwart ^^
    Ik schrijf de laatste tijd niet heel veel, maar alles is wel Fantasy.


    obsessive rage