• M E R R Y — R E A D M A S


    Beste ...,

    Jouw story is toegevoegd aan de Readmas Booklist.

    Merry readmas!

    Zoals iedereen gemerkt heeft, is Quizlet een stuk minder actief geworden en dat vinden heel veel mensen jammer. Dit heb ik ook gemerkt met stories. Reacties worden veel minder, bijna niemand geeft meer kudos, etc. Het leek mij leuk om hier iets aan te doen in de maand december! Daarom presenteer ik jullie: readmas!

    Wat is het idee?
    [list][*]Iedereen die mee wilt doen stuurt een story in — jouw eigen of van iemand anders.
    [*]Iedereen stuurt ook een favoriete genre/fandom mee — als in wat je wilt lezen.
    [*]Op 1 december koppel ik iedereen aan een story die ze kunnen lezen en het is dan ook de bedoeling om reacties/kudos achter te laten en je mening in het topic.[/list]

    Regels
    [list][*]De huisregels van Quizlet — natuurlijk.
    [*]Blijft positief, natuurlijk mag je verbeterpunten aan een story geven, maar we gaan hier niet afkraken.
    [*]Doe echt je best om een story te lezen, dat is leuk voor iedereen.
    [*]Je mag meerdere stories opgeven/lezen, maar je moet evenveel stories lezen als opgeven zodat het aantal gelijk blijft!
    [*]Je mag ook een writers ID opsturen ipv een story, zodat er gekozen kan worden door dee deelnemer!
    [*]De story HOEFT NIET DOOR JOU GESCHREVEN TE ZIJN! Mag, maar hoeft niet! Je hoeft dus geen schrijver te zijn om te lezen![/list]

    Invullen
    [list][*]Naam en username
    [*]Story link(s) en genre/fandom en/of writers ID link
    [*]Favoriete genre/fandom (top drie)[/list]
    Let op! Je mag meerdere stories opgeven/lezen, maar je moet evenveel stories lezen als opgeven zodat het aantal gelijk blijft!



    "Reading gives us someplace to go when we have to stay where we are."


    Deelnemers
    [list][*]Lisa/BIackThe Mystery Behind the Mask || HP New Generation, Some Nights, Schimmenspel || SOTY.
    [*]Froukje/AshallaynVikings.
    [*]Natascha/VikingsThe Mystery Behind the Mask || HP New Generation.
    [*]Evelien/NarsilSecrets // Draco Malfoy.
    [*]Anna/StarlordSilence is the most powerful scream - Sirius Black, Better Half.
    [*]Nadie/XxboobearxXWanneer ik alleen ben
    [*]Sofie/ScintellareI will see you again || The Hunger games.
    [*]Jessica/WrittenWordsDe uil en het hert.
    [*]Lotte/RadioloogDúath || Lord of the Rings.
    [*]?/WhelveUitgeschreven • Horror Short.
    [*]Ashley/PuellaeDoomed | OP, Crazy • Sirius Black.[/list]


    Deelnemende stories
    [list][*]Crazy • Sirius Black
    [*]Uitgeschreven • Horror Short
    [*]The Mystery Behind the Mask || HP New Generation
    [*]I will see you again || The Hunger games
    [*]Dúath || Lord of the Rings
    [*]Schimmenspel || SOTY
    [*]Doomed | OP
    [*]De uil en het hert
    [*]Secrets // Draco Malfoy
    [*]Silence is the most powerful scream - Sirius Black
    [*]Better Half
    [*]Some Nights
    [*]Wanneer ik alleen ben[/list]


    Deelnemende schrijvers
    [list][*]Vikings [/list]


    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 23:35 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké, ik heb nog een vraag -

    Want ik stuur graag mijn eigen verhalen in. Maar eentje moet zeg maar nog online worden gezet. Is het dan goed als er nog niet heel erg veel hoofdstukken opstaan? Of moet ik er dan van afzien?

    Dank u!

    Puellae schreef:
    Oké, ik heb nog een vraag -

    Want ik stuur graag mijn eigen verhalen in. Maar eentje moet zeg maar nog online worden gezet. Is het dan goed als er nog niet heel erg veel hoofdstukken opstaan? Of moet ik er dan van afzien?

    Dank u!

    Dat maakt niet uit! (: Er mogen twee hoofdstukken staan, maar ook honderd haha c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley; Puellae (http://www.quizlet.nl/users/Puellae/)

    Some Nights ; http://www.quizlet.nl/stories/150798/some-nights/ ; One Direction

    Wanneer ik alleen ben ; http://www.quizlet.nl/stories/154147/wanneer-ik-alleen-ben/ ; OP

    Romantiek, Drama, OP

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 20:46 ]

    Mijn voorkeur trouwens hoeft niet nagevolgd te worden; iets heel anders kan natuurlijk ook super leuk zijn!

    Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? — bijv. al gelezen, wil ik graag lezen etc.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Duath, Crazy en Schimmenspel heb ik al gelezen. En ik wil al heel lang the Mystery behind the Mask lezen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Liever geen story van jou Pads, want ik lees sws van jou (en Crazy kan ik niet handelen, want... well you know. Jily killend Voldie cause they're epic and stuff and everyone is happy and alive *throws sparkling glitters and rainbows while dancing like a unicorn*)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zie "horror short" ... ik lees echt geen horror. Ik kijk het niet lees het niet, vermijd het gewoon het allerliefst, dus liever geen horror :$ (ik vond I am legend al eng (wel een hele mooie en goede film) maar wel eng)

    Top dan ga ik ze nu verdelen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I might just read everything I haven't read yet btw, dus prepare you all ^^ (desnoods ga ik na kerst gewoon vrolijk verder)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb er zin in!!

    Ik begin donderdag pas met echt lezen, nu nog even diehard leren. Hihi.

    Iedereen veel leesplezier. Ik heb er echt zin in. :$

    Succes met leren!

    Ik ben echt heel benieuwd naar de stories die ik heb (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga eens lezen! Ik had al een groot vermoeden dat ik die story zou krijgen!


    You are my piece of paradise.

    Ik durf te wedden dat Narsil alles van mij al heeft gelezen.


    Every villain is a hero in his own mind.