Titel zegt al genoeg (:
Ik heb best wel veel rare eet gewoontes. Zo eet ik geen brood als er geen chips op zit :')
-
26 nov 2015 - 16:4226 nov 2015 - 18:23
Kensi schreef:
Chips met mc donalds frietsaus.
Boterham met kaas en curry.
Dit heb ik ook echt heel lang gedaan!
Mijn rare gewoonte is om een boterham in volgorde te eten. Ik heb altijd geleerd 'het lekkerste als laatste' te eten, wat ik dus ook deed als kind. Eerst de onderste kortst (vierkant), daarna de rest van het brood, en als laatste heb ik de bovenste korst (ronde). Dit is zo'n gewoonte geworden dat ik het nu, als volwassene die geen lievelinskant van brood meer heeft, het nog altijd zo eet."Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov
26 nov 2015 - 18:5526 nov 2015 - 19:25Ik lust geen koude kaas, enkel gesmolten. Don't ask why.
If a writer falls in love with you, you can never die
26 nov 2015 - 19:35Ik lust sperziebonen alleen rauw.
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
26 nov 2015 - 19:38Ik eet alles rauw. Champignons, paprika, ui, ... Het is rauw allemaal lekkerder dan gebakken.
She's imperfect but she tries
26 nov 2015 - 19:39Mignon schreef:
Ik eet alles rauw. Champignons, paprika, ui, ... Het is rauw allemaal lekkerder dan gebakken.
eensZij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
26 nov 2015 - 19:43Geroosterd brood met salami en curry/ketchup.
Ik eet niet echt heel rare dingen. Ik heb wel bij loempia's dat ik eerst de vulling eet, en dan de korst. En bij worstenbroodjes, frikadellenbroodjes, etc... eet ik eerst het brood en dan het vlees."Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
26 nov 2015 - 20:02Yoghurt en nasi.
Echt, het is mega lekkerIt took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso
26 nov 2015 - 20:04Naturel chips met mayo.
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
26 nov 2015 - 20:09Gecko schreef:
Naturel chips met mayo.
Is dat echt lekker26 nov 2015 - 21:24Haha awesome.
Eh yoghurt bij van alles en nog wat, bijvoorbeeld preischotel. Ik eet bijna nooit brood 's middags omdat ik het niet lekker vind (op een paar soorten na). Ik eet graag soep 's ochtends (en eigenlijk al het andere wat te vreten is), en ik dip friet in cola (heel zelden want ik drink zelden cola), da's een jeugdsentiment.No growth of the heart is ever a waste
26 nov 2015 - 21:25Colossus schreef:
(...)
Is dat echt lekker
Oh dat deden wij met buglesNo growth of the heart is ever a waste
26 nov 2015 - 21:3826 nov 2015 - 21:49De_Gaulle schreef:
Maar, maar dat is niet raar. )= Dat is echt mijn ultieme favoriet op verjaardagen haha. :'D
Augurk ingedraaid in een plakje boterhamworst. Dat is zo damn lekker c:She's imperfect but she tries
26 nov 2015 - 22:09