Narsil schreef:
Ik ben eigenlijk wat teleurgesteld in de trailer, omdat ik het uitgangspunt van de comic zo interessant vind en het nu lijkt alsof er oorlog komt omdat Steve Tony unfriend. Natuurlijk heeft de trailer ook goede punten zoveel Stucky, my shipper's heart maar ik had toch graag wat meer Ant Man en Spiderman gezien ^-^
Oeh, daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Het idee van de comics was inderdaad erg interessant, maar ik weet niet, misschien past dit beter in het MCU? Op deze manier draait het meer om Cap en Bucky, wat op zich een logisch vervolg vormt op Winter Soldier. Het is bovendien een Captain America film. Als ze echt de comics hadden willen volgen en meer verschillende superhelden erin gooien, hadden ze er een Avengers film van moeten maken, denk ik.
Thanatophobia schreef:
(...)
Het ziet er zooooo goed uit
Het echte verhaal achter Civil War is stiekem gewoon dat Steve Tony ontvriend heeft op Facebook :'D
Ik kan het me helemaal voorstellen; Natasha met een Wattpad/AO3/Any fanfic site (N.Romanoff26 of zo) waar ze stucky fan-fictions schrijft
Natasha die headcanons op Tumblr post die stiekem gewoon dingen zijn die ze Steve en Bucky heeft zien doen en zo een hele berg followers trekt. Ja, ik kan het ook wel voor me zien. :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan