• Want Jip/Wiarda wordt vandaag zeventien. Yaaay! Allemaal even zingen tegen je computer of telefoon. *O*

    Goed, dus, vorig jaar stuurde ik je zestien keer gefeliciteerd en dreigde ik dat ik dit jaar zeventien puns op je naam zou verzinnen. Het is goed mogelijk dat je dat bent vergeten, maar ik moet toch iets met de inhoud van Jip Puns.docx. Ik hoop dat je goed zit en niet al te veel waarde hecht aan spellingsregels.

    Jip(1) Jip(2) hoera! *O*
          Verjip(3), nou ben je alweer jarig. Dit vraagt om een feestje, voordat je een Dumbledore baard hebt en er niet meer volop van kunt genieten. Ik ken me in alle eerlijkheid niet erg goed uit in de wereld van hippe jiphop(4) muziek, maar ik kan wel borrelnootjes en sjips(5) brengen. Misschien wat Pringles? Of nachos met djip(6.)? Tijd voor wilde partyfeitjes:
          > Janneke is niet uitgenodigd(7 ik vind dat dat telt), want mensen vragen altijd waar zij is, en vandaag mag niemand de spotlight van jou stelen.
          > Jip(8) is het meest veelzijdige stukje vlees.
          > Jipan(9) schrijft men normaal gesproken met twee a's, behalve op deze ene bijzondere dag van het jaar. Negeer die suffe spellingcontrole.
          > Oxford Dictionary definieert bljip(10) als volgt: "A very short high-pitched sound made by an electronic device". Als je laptop, televisie of telefoon dus rare piepende geluiden maken, doen ze gewoon heel enthousiast hun best om jouw naam te roepen. (Insert The More You Know! sterretje.)
          > Als je geen antisl-jip(11) mat in je douche hebt, zou je zomaar kunnen uitglijden en een feestelijke backfl-jip(12) maken.
          > Jipsingshuizen(13) is een echte bestaande plek! Er wonen 160 mensen en het heeft een tankstation en een hotel. Ik weet niet eens zeker of ik dat mag tellen, want het is niet eens een fljippin'(14) pun. (En het klinkt ongeveer alsof iemand een groepje huizen zag en de drang om ze naar ons te vernoemen niet kon weerstaan???)
          Hopelijk kijk je onderhand niet meer sjip(15) want mijn inspiratie heeft een djip(16). Gefelicifljipsteert(17)! (bloos)
    (En vergeef me alsjeblieft.)


    Er komt naast de monster onder de spoiler ook nog iets anders aan wat ik voor je heb geschreven (met minder geen Jip-puns), maar omdat mijn planning niet zo geweldig is, heeft het op dit moment nog geen titel. Verwacht in de loop van de dag een link in je gastenboek. :'D
    Edit om vier over twaalf: Oké, ik loog, hier is de link. Het eerste hoofdstuk is wat er in de loop van de dag komt.

    En dan nu taart. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 0:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een, eh, vrolijke taart. :')
    Anyway, gefeliciteerd, Jip! Ik hoop dat je een leuke dag hebt! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd

    O. O mijn God. Ik weet eigenlijk niet eens welke smiley ik achter die uitroep moet plaatsen, want het is een soort :W in het kwadraat, maar dan nog met extra OHMYGOD erin en flapperende handen, dus stel je een soort mix van :W en *O* en (bloos) en _O_ voor, want ik geloof dat dat de essentie ongeveer weergeeft. :')

    PUNS. YOU DID IT. YOU DID THE THING. Dikke bonuspunten voor bljip en Jipingshuizen en gewoon de gehele rest, want wow. Jip Puns.docx was een succes. Respect.

    En dan ook nog een Hannibal taart, waaah. Met Hannibal en het stag lijk eN DE KLOK WOW DETAILS IK VOEL ME BEST WEL INTENS GELUKKIG NU DANKJEWEL (bloos) (bloos) (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vikings schreef:
    Wat een, eh, vrolijke taart. :')
    Anyway, gefeliciteerd, Jip! Ik hoop dat je een leuke dag hebt! *O*


    Het hert en dat rare mannetje met het zwarte hoofd lachen! :'D Voor Hannibaltaarten is dit een buitengewoon happy exemplaar, al heb ik wel het gevoel dat dit ook iets is wat onder een spoiler hoort, hoe langer ik ernaar kijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    O. O mijn God. Ik weet eigenlijk niet eens welke smiley ik achter die uitroep moet plaatsen, want het is een soort :W in het kwadraat, maar dan nog met extra OHMYGOD erin en flapperende handen, dus stel je een soort mix van :W en *O* en (bloos) en _O_ voor, want ik geloof dat dat de essentie ongeveer weergeeft. :')

    PUNS. YOU DID IT. YOU DID THE THING. Dikke bonuspunten voor bljip en Jipingshuizen en gewoon de gehele rest, want wow. Jip Puns.docx was een succes. Respect.

    En dan ook nog een Hannibal taart, waaah. Met Hannibal en het stag lijk eN DE KLOK WOW DETAILS IK VOEL ME BEST WEL INTENS GELUKKIG NU DANKJEWEL (bloos) (bloos) (bloos)


    Ik ben blij dat de essentie bestaat uit zulke positieve smileys. :'D

    GEFELISJIPTEERD JIP (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gelukkige verjaardag! Geniet ervan. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hahahaha, hilarische die Jippuns x'D Leuke dat je er zo'n moeite voor hebt gedaan, Inge. Kudo's for you, too. ^^

    Maar, gefelicifljipstaart! *O* Geniet van je dag (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd!!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Happy birthday! Die puns zijn geweldig Inge XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteerd! d:


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gelukkige verjaardag!*O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    HAAPPPYYY BIRTHDAAAAAAYYY <33


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Dit is geweldig. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28