• A BLOODY MESS
    ENGLISH MSV
    16+ recommended
    A Sonder's production

Did you ever had a moment when you saw something strange? Something that wasn't quite right? Like a glance of darkness in that stranger's eyes, or a shadow that shouldn't be there? No?
    Good. You don't want to.
    But there are people who can. They see the monsters, they hunt them and they kill them.
    No, this ain't Twilight.

It's October 2015 and Greenstone (USA) has never been so un-dead. The Werewolve-packs are bigger than ever, the Vampire-colony has never had this much power, but the Hunters are still managing to keep the balance. It's hard, it's difficult, it's even nearly impossible, but they can do it. With Codes, agreements and a try for peace, they can keep up.
    Until the Outcasts arrive and everything they have worked for has come to an end. These cruel Hunters won't stop until the last creature has burned to death. They will succeed, and nobody stands in there way, or at least not for long. Suddenly, the city is at the brink of war, and nobody can be trusted anymore. Hunter, Vampire or Werewolve, they all have the same question.
    Who is hunting who?

Dark souls are old souls.

Sonder - Liesje - English - Fox & Thorne & Ava
    Aincrad - Marthe - English - Freya & Helias & Mia
    Fukari - Nichelle - Nederlands (?) - Marley & Celaena
    Kirigaya - Lene - English - Theo & Vester & Thea
    Feyre - Cheryl - English - Cat & Leila & Caleb
    (Negan - Amber - English - Daelyn & James)
    Catastrophes - Gabriëlle/Gaby - English - Sid & Isla
    Kepner - Megan - English - Reagan &
    (Maddox - Mirte - English - Zach)
    Serenata - Loïs - English - Claire
    Yisha - Robin - ? - Rebecca

[ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 20:02 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

I'm gonna bump in om eventjes te zeggen dat van mijn kant en naar mijn mening de relatie tussen Sid / Zach over is en dat Sid gewoon alleen verder gaat met wellicht iets van een gebroken hart oid. Just for clarification. Dus mensen die nog een relatie of whatsoever kind met haar aan willen; just shout.

Feel the fire, but do not succumb to it.

SO:

(I'mma just say Atlas rn bc it's confuse) Atlas was als second in command gevraagd om een coalitie met Fox' Pack te gaan sluiten, maar daar had hij eigenlijk niet zoveel zin in, waardoor hij niet echt moeite deed en nogal hostiel was tegenover Fox. Ik ben niet precies zeker wie wie aanviel, maar het komt erop neer dat Fox Atlas verraste omdat hij Hunter kennis heeft - waardoor Atlas er vrij snel is achter gekomen dat Fox de broer is van Freya, al helemaal toen hij haar later tegenkwam, daarover straks meer - en dat hij daarmee zijn trots heeft gekrenkt. Het draaide uit op een gevecht, maar Fox was zodanig onverwacht tegenover Atlas dat hij zich terugtrok. That's why he hates Fox :')

Also, Freya heeft per ongeluk iemand vermoord en Helias (zij kent hem als Helias bc she recognized him from te stories she heard, so she knows what he's really capable of and dat hij eigenlijk geen 300-400 is zoals hij van zichzelf zegt in de Colony) was daar getuige van, dus heeft hij haar "geholpen" met van het lichaam af te geraken. Nu heeft hij dus chantagemateriaal tegenover haar, maar dat heeft hij nog niet gebruikt. Fox weet dit niet, maar het gaat sowieso nog uitkomen.

Ging het Hunter ding niet vanavond gebeuren? :c RPG vanavond, niet nu vanavond.

[ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 0:48 ]

help

Aincrad schreef:
    SO:

(I'mma just say Atlas rn bc it's confuse) Atlas was als second in command gevraagd om een coalitie met Fox' Pack te gaan sluiten, maar daar had hij eigenlijk niet zoveel zin in, waardoor hij niet echt moeite deed en nogal hostiel was tegenover Fox. Ik ben niet precies zeker wie wie aanviel, maar het komt erop neer dat Fox Atlas verraste omdat hij Hunter kennis heeft - waardoor Atlas er vrij snel is achter gekomen dat Fox de broer is van Freya, al helemaal toen hij haar later tegenkwam, daarover straks meer - en dat hij daarmee zijn trots heeft gekrenkt. Het draaide uit op een gevecht, maar Fox was zodanig onverwacht tegenover Atlas dat hij zich terugtrok. That's why he hates Fox :')

Also, Freya heeft per ongeluk iemand vermoord en Helias (zij kent hem als Helias bc she recognized him from te stories she heard, so she knows what he's really capable of and dat hij eigenlijk geen 300-400 is zoals hij van zichzelf zegt in de Colony) was daar getuige van, dus heeft hij haar "geholpen" met van het lichaam af te geraken. Nu heeft hij dus chantagemateriaal tegenover haar, maar dat heeft hij nog niet gebruikt. Fox weet dit niet, maar het gaat sowieso nog uitkomen.

Ging het Hunter ding niet vanavond gebeuren? :c RPG vanavond, niet nu vanavond.

I amell dramaaaaaaa.

Ik dacht van niet omdat er al allerlei shit aan de gang is. Mij lijkt het iig logischer om het op een andere avond te doen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ascendant schreef:
    I'm gonna bump in om eventjes te zeggen dat van mijn kant en naar mijn mening de relatie tussen Sid / Zach over is en dat Sid gewoon alleen verder gaat met wellicht iets van een gebroken hart oid. Just for clarification. Dus mensen die nog een relatie of whatsoever kind met haar aan willen; just shout.

Cat wants to be friends with her.

Volgens mij kan ik Thorne en Freya straks ook veranderen naar "it's complicated", hehe.

Also, Caleb is nog maar net in town, maar hij zal waarschijnlijk al wel een paar mensen kennen. Iemand die een relatie met hem aan durft te gaan?

My characters are always here.

Also it's definitely gonna be complicated.

help

Malyx schreef:
    Volgens mij kan ik Thorne en Freya straks ook veranderen naar "it's complicated", hehe.

Also, Caleb is nog maar net in town, maar hij zal waarschijnlijk al wel een paar mensen kennen. Iemand die een relatie met hem aan durft te gaan?

Definitely ^^

Thorne is nog maar net in Amerika, dus dat gaat moeilijk. Hij kan Ava eerder al tegengekomen zijn en als hij zes jaar geleden in New York was, kan hij Fox ook kennen (:

Mijn brein breint zoals het breint.

Isla is going to end up with someone way older. I guarantee it. :'D

Well, you don't have many other choices. :'D Thorne, Freya en Isla zijn de enige zestienjarigen. :')

help

Exactly. Or she's going with a girl. :')

Maybe she will end up with no one :')

Sonder schreef:
    (...)

Definitely ^^

Thorne is nog maar net in Amerika, dus dat gaat moeilijk. Hij kan Ava eerder al tegengekomen zijn en als hij zes jaar geleden in New York was, kan hij Fox ook kennen (:

Hmm, niemand weet nog dat hij een Hunter is though, dus dan moet ik even puzzelen hoe dat werkt.

Naah that's no fun. :c

Well, since Thorne and Freya anyone would end up way too dramatic, Freya and Isla should definitely just hook up and be soulmates for life. #justsayin.

[ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 14:05 ]

help

Or just go with a threesome.