• A BLOODY MESS
    ENGLISH MSV
    16+ recommended
    A Sonder's production

    Did you ever had a moment when you saw something strange? Something that wasn't quite right? Like a glance of darkness in that stranger's eyes, or a shadow that shouldn't be there? No?
    Good. You don't want to.
    But there are people who can. They see the monsters, they hunt them and they kill them.
    No, this ain't Twilight.

    It's October 2015 and Greenstone (USA) has never been so un-dead. The Werewolve-packs are bigger than ever, the Vampire-colony has never had this much power, but the Hunters are still managing to keep the balance. It's hard, it's difficult, it's even nearly impossible, but they can do it. With Codes, agreements and a try for peace, they can keep up.
    Until the Outcasts arrive and everything they have worked for has come to an end. These cruel Hunters won't stop until the last creature has burned to death. They will succeed, and nobody stands in there way, or at least not for long. Suddenly, the city is at the brink of war, and nobody can be trusted anymore. Hunter, Vampire or Werewolve, they all have the same question.
    Who is hunting who?


    Dark souls are old souls.



    Sonder - Liesje - English - Fox & Thorne & Ava
    Aincrad - Marthe - English - Freya & Helias & Mia
    Fukari - Nichelle - Nederlands (?) - Marley & Celaena
    Kirigaya - Lene - English - Theo & Vester & Thea
    Feyre - Cheryl - English - Cat & Leila & Caleb
    (Negan - Amber - English - Daelyn & James)
    Catastrophes - Gabriëlle/Gaby - English - Sid & Isla
    Kepner - Megan - English - Reagan &
    (Maddox - Mirte - English - Zach)
    Serenata - Loïs - English - Claire
    Yisha - Robin - ? - Rebecca

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 20:02 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Oh, waar ga je heen?


    help

    Brugge :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, hopelijk ga je de Burg gaan bekijken - die is echt prachtig.

    En hopelijk heb je goed weer want onze excursie was in de regen. :')


    help

    Ik heb al naar weersverwachting gekeken en morgen wordt het wel oké, maar dinsdag is er 80% kans op regen. En net dinsdag moeten we werken aan onze opdracht voor research, waarvoor we enquêtes uit moeten delen aan mensen op straat :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Malyx schreef:
    Ik heb al naar weersverwachting gekeken en morgen wordt het wel oké, maar dinsdag is er 80% kans op regen. En net dinsdag moeten we werken aan onze opdracht voor research, waarvoor we enquêtes uit moeten delen aan mensen op straat :')


    Hé, het is België; God knows wat voor weer het wordt (':


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Bij ons was het zo echt constant motregen en onze kaart was helemaal verpest en Charlotte dacht dat ze hem nog steeds wel kon lezen, maar dat kon ze met een deftige kaart eigenlijk ook niet.

    Kort gezegd, we stonden bij een stomme brug honderd meter verder van de burg omdat ze het verkeerd gelezen had en we moesten om de vijf minuten de weg vragen terwijl we allemaal Brugge zogezegd heel goed kenden. :') De winkelstraat en de grote markt dan toch.

    Oh, Cheryl, als je de kans krijgt, ga dan naar de Bretoen in de Ezelstraat. Daar maken ze de pannenkoeken voor je neus klaar en het zijn naar mijn bescheiden mening de beste pannenkoeken van West-Vlaanderen. :Y) En typischer Brugs kun je niet gaan. :') Ook omdat de bediening typisch West-Vlaams is, maar als West-Vlaming zelf let je daar niet op.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 20:37 ]


    help

    Ik neem in elk geval een paraplu mee :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Muh, nu wil ik ook nog eens een citytrip in Brugge gaan maken. :c En dat heb ik al drie keer gedaan. :')

    Favoriete Vlaamse stad, valt het op? :')

    Ooh, en er is één heel mooi museum met allerlei Vlaamse Primitieven en daar hangt een Van Eyck. Er waren nog een paar musea die echt heel leuk waren. Gruuthuse museum is supermooi - aan de buitenkant, want daar ben ik helaas nog nooit binnen geweest. Mijn schoenen waren wel kapot door de ongelijke kasseien, but oh well. :'D

    I'll take my inner nerd somewhere else now.


    help

    We gaan ook naar een paar musea maar ik weet uit mijn hoofd niet echt welke. Sowieso Groeningemuseum volgens mij.

    En we moeten zelf avondeten regelen dus ik zal de tip voor de pannenkoeken onthouden :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is wel al een tijdje geleden dat ik er ben geweest en nu ik de recensies lees is de service er blijkbaar op achteruit gegaan. ._.

    Wel jammer, want ze hebben wel veel keuze en eens je gewoon bent geworden aan het feit dat het boerenstiel is, is het er ook best gezellig. (Behalve die hond, die vond ik ook al altijd niet leuk.)

    Maar hij is dus wel aan te raden als je eens typisch West-Vlaams wilt gaan doen. (;


    help

    I have no idea what Ava is doing, tbh, but that's the fun thing about playing a crazy woman, I guess.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    I died a lil.


    help

    Oh oh oh. I'm not here on the 10th and maybe the 11th too. Düsseldorf. But I might have some sort of internet, just not sure if I'll be able to write. :3

    Maybe I like Ava & Helias as well. I'm not sure. They gotta grow on me, I guess. Ava will always be that lil bitch. Sorry Lies. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I have patience ^^

    Haha xd You are forgiven ^^


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Kerel, Liesje, waarom moet je dat nu schrijven. ._.

    Ik ga zo snel mogelijk Latijn verder doen zodat ik hopelijk heel misschien nog wat kan posten, maar het wordt sowieso kort.


    help