• Jullie weten vast allemaal wel wat er in Parijs is gebeurd afgelopen vrijdag. Enorm zielig natuurlijk. Al die arme mensen zijn zonder reden doodgeschoten. Nu ben ik nog banger voor aanslagen in Nederland dan dat ik al was. Soms vraag ik me af of ik nog wel ouder dan 20 in deze wereld. Kan iemand me hierin helpen? Heeft iemand nog iets te zeggen over dit onderwerp? (:

    Er is hier al een algemeen topic over.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hier is een linkje. (:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 16:50 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat is niet het punt van dit topic — ze vraagt om hulp, niet om feiten. Hoe dan ook, geen garantie dat je je beter gaat voelen door mijn reactie, want ik kom ook maar even op de proppen met feiten. In oorlogen gaan mensen dood en de kans dat jij dat bent, is ongeveer even groot als de kans dat een ander onschuldig westers persoon dat is (en don't get me wrong over dat "westers" in mijn zin, het staat er gewoon in om duidelijk te maken dat onschuldige mensen in het midden-oosten meer kans hebben vermoord te worden en in andere regio's misschien ook meer of minder). Hoe dan ook, het quota aan doden zijn in oorlogen een stuk lager dat overlevenden, dus ik zou me niet teveel zorgen maken. Het is eng, maar onthoud dat er altijd meer kans is dat je overleeft dan dat je dood gaat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Slotje > Er is een algemeen topic.


    16 - 09 - '17