• Ik wil die tshirt echt zo graag hebben he ö! Ik hoop echt dat hij die ook uit brengt zo als bill dat met zijn trui heeft gedaan want ik wil die tshirt zoooo hard. Anders ga ik die laten na maken ^^. En ik weet dat veel mensen het gewoon vinden dat tom een ego heeft en die tshirt laat zien dat alles gewoon naar zijn hoofd is gestegen. Maar dat kan mij niet schelen want ik wil die tshirt !! En als hem die ni uit brengt ga ik die late na make XD

    Das een Bill ontwerp dat Tshirt!


    Your Butt is Mine!

    'k vind dat tshirt niet al te mooi, hij heeft wel eeen vest waar ik al vetlang op geil; een met zwart en witte dingetjes. [á]

    Das een Bill ontwerp dat Tshirt!

    En hoe weet gij da ? En wat dan nog. Dat doet er ni toe! Het is een tom tshirt.

    'k vind dat tshirt niet al te mooi, hij heeft wel eeen vest waar ik al vetlang op geil; een met zwart en witte dingetjes. [á]
    die hij droeg bij zo'n Frans award uitreiking ofzo?

    (...)
    En hoe weet gij da ? En wat dan nog. Dat doet er ni toe! Het is een tom tshirt.


    Omda ik da Weet ;)


    Your Butt is Mine!

    (...)

    Omda ik da Weet ;)

    Ahja..ge hebt connecties zeker -.-

    (...)
    En hoe weet gij da ? En wat dan nog. Dat doet er ni toe! Het is een tom tshirt.

    Wees toch niet zo aangevallen, joh. ><


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Ahja..ge hebt connecties zeker -.-
    Dat was al lang bekend dat dat shirt door Bill was ontworpen x0]

    (...)
    Wees toch niet zo aangevallen, joh. ><

    Ik voel me ni aangevallen -.-

    (...)Dat was al lang bekend dat dat shirt door Bill was ontworpen x0]

    Valla n_n die vond het persies moeilijk om het te zeggen dat het bekend was geworden -.-

    (...)die hij droeg bij zo'n Frans award uitreiking ofzo?


    Zou wel kunnen, hij heeft hem ook aan op een Photoshoot van het oficele blad van ToHo. x)

    is dat op die foto dezelfde t-shirt als die op de awards droeg.


    Btw.: dat teken van th op tom z'n shirt lijkt precies gespoten


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Zou wel kunnen, hij heeft hem ook aan op een Photoshoot van het oficele blad van ToHo. x)
    oh die bedoel je x'] ik bedoelde een andere. Maar dat vest is ook cuwl

    eeuh ik wist da ok ma vn een vriendin hoor :O


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Valla n_n die vond het persies moeilijk om het te zeggen dat het bekend was geworden -.-
    ok...