Titel? Wel/niet op de cover? De titel is 'Indringers' en hij moet op de cover c:
Overige tekst? /
Korte samenvatting of uitleg van het verhaal:
Mijn heel shitty korte samenvatting die waarschijnlijk nog zal veranderen:
In een wereld tussen alle andere leeft er een prins die de naam Jullian draagt. Zijn familie, die over het land regeert, bestaat uit zijn vader, zijn moeder en zijn kleine zusje. Als leiders van deze unieke wereld, voelen ze zich geroepen om de inwoners te beschermen tegen de gruwelen van buitenaf. Met een bijzondere gave die hun geschonken is door de grootste godheid bestrijden zij de Indringers, demonen uit een andere wereld die de hunne onzuiver proberen te maken.
Jullian is zich bewust van zijn plicht, en staat erom bekend om iedere Indringer genadeloos af te maken, om zo zijn volk te beschermen. Wanneer hij een mysterieus, onbekend meisje, genaamd Phoebe, ontmoet, veranderen zijn inzichten echter drastisch. Hij wordt steeds vatbaarder voor de ‘menselijkheid’ van de Indringers en alsof dat nog niet schandalig genoeg is, leent hij zijn gave uit aan Phoebe, die wanhopig op zoek is naar haar broer.
Is hun toekomst op de een of andere manier verbonden, of zal het lot hen op een vreselijke manier uit elkaar rukken?
Afbeeldingen voor op de cover: Ik weet eigenlijk niet goed wat ik op de cover wil (dat doe ik nooit, eigenlijk
). Het verhaal speelt zich wel af in een soort magisch bos, dus misschien kun je daar iets mee? Voor de rest laat ik alles aan jou over: verras me :p
Zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? Het wapen van mijn hoofdpersonage is een zeis, en een sprekende sprinkhaan is een van de hoofdpersonages
(maar daar heb je waarschijnlijk niet veel aan, tenzij je een heel mooie sprinkhaan kunt vinden, ik wil ook niet echt een lelijk insect op m'n cover, voor de duidelijkheid ). De Indringers komen doorheen magische poorten, die dus letterlijk een doorgang vormen tussen twee werelden, maar slechts heel af en toe verschijnen. Die poorten zien er letterlijk uit als zwarte spiegels die aan de hemel verschijnen en waaruit monsters kruipen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt (:
Horizontaal / verticaal? Verticaal^^
Sfeer? Magisch, opgewekt, misschien een beetje dromerig.
Overige wensen? Ik heb eigenlijk liever niet dat er een bekende persoon op de cover komt, omdat ik dus ook niet werk met faceclaimes. Als je toch per se een persoon wilt gebruiken, zou ik het leuk vinden als het ofwel een silhouet is, ofwel een onbekende persoon.
Alvast bedankt! c:
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.