• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Zo je als je klaar bent het alsjeblieft zetten in dit topic? dankjewel!


    i wanna die with you once or twice.

    × titel? wel/niet op de cover?
    Scattered Hope, wel op de cover
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    /
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Het verhaal speelt zich af in een wereld met twee koninkrijken; Whitelea, een rijk van liefde en geluk en aan de andere kant het duistere rijk opgebouwd uit misère; Osthollow. Wij focussen ons op het leven van een meisje, Laevis. Zij is gekroond tot beschermster van Whitelea. Alles loopt goed totdat ze te maken krijgt met een verrader, een persoon die Whitelea wil zien vergaan en daar ook aardig in slaagt. Laevis wordt wanhopig en de inwoners beginnen verwijten te roepen. Het meisje verliest al haar krachten met alle gevolgen van dien.

    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Ik heb geen specifieke dingen maar een wereld met een duidelijke scheiding in het midden zou fantastisch zijn. Het meisje is een brunette met hazel-kleurige ogen en de jongen heeft grijs/wit haar en donkergrijze ogen.
    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal
    × sfeer?
    Opbouwend, donker, moedeloos, genezend.
    × overige wensen?
    /

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 18:07 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    Disarranged, wel op de cover
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    /
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Het verhaal speelt zich af in een wereld met twee koninkrijken; Whitelea, een rijk van liefde en geluk en aan de andere kant het duistere rijk opgebouwd uit misère; Osthollow. Wij focussen ons op het leven van een meisje, Laevis. Zij is gekroond tot beschermster van Whitelea. Alles loopt goed totdat ze te maken krijgt met een verrader, een persoon die Whitelea wil zien vergaan en daar ook aardig in slaagt. Laevis wordt wanhopig en de inwoners beginnen verwijten te roepen. Het meisje verliest al haar krachten met alle gevolgen van dien.

    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Ik heb geen specifieke dingen maar een wereld met een duidelijke scheiding in het midden zou fantastisch zijn. Het meisje is een brunette met hazel-kleurige ogen en de jongen heeft grijs/wit haar en donkergrijze ogen.
    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal
    × sfeer?
    Opbouwend, donker, moedeloos, genezend.
    × overige wensen?
    /


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    DanHowelI schreef:
    × titel? wel/niet op de cover? Ja : Oulfold
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Nee
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Na het vinden van een gewurgd lichaam op het strand van Oulfold, wordt de lokale rechercheur Christopher Coleman op de zaak gezet, tot zijn afzien word de leiding van deze zaak gegeven aan de nieuwe inspecteur Jane Garraty.

    Al snel ontstaat er een ongezonde spanning tussen de twee collega's die het oplossen van de zaak tegenwerkt en ook Jane's persoonlijke dillema's lopen haar in de weg, wanneer deze door de bemoeienis van de media aan het licht worden gebracht.

    Als het onderzoek dan vastloopt en het vertrouwen in het onderzoekteam lijkt te verdwijnen, zorgt dat voor veel onrust in het kleine stadje.

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) : Ik heb twee faceclaims : David Tennant en Natalie Dormer die ik er op wil. ik wil de cover eigelijk hier op basseren:

    , maar ipv die stadsgebouwen de skyline van London, die strandjes enzo wel, want het speelt zich af aan de kust. Ik weet niet of dit lukt om deze cover na te maken en er twee faceclaims in te gooien?


    Deze cover heeft me zoveel tijd gekost, wauw. Ik vond het wel echt een leuke uitdaging, dus bedankt voor je aanvraag (:
    Ik twijfelde een beetje over hoe ik Natalie in de cover zou verwerken, dus ik heb twee opties gemaakt. Kijk maar welke je mooier vindt.
    Ik kan alles nog aanpassen, dus vertel het me vooral als er dingen zijn waar je niet zo tevreden mee bent!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ow wowie super! Ik ga die tweede zeker gebruiken! dankuh!


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    × titel? wel/niet op de cover? Levenswater (ja)
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) 'Wijngaard en Lucens'
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Amicitia en Ignis zijn de beste vriendinnen.
    Maar als Amicitia dood gevonden word stort Ignis leven in.
    Ze zoekt overal naar een manier om haar vriendin terug te krijgen
    en uiteindelijk vind ze die ook.
    Het Levenswater is een groot meer, het water dat erin zit is heel speciaal.
    Het kan mensen uit de dood laten opstaan.
    Ignis is vastberaden erheen te gaan.
    Maar is de reis wel veilig?
    En wat, als niets lijkt wat het was?
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) Ik heb liever dat jij zoekt, a.u.b. geen faceclaims of gifs
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover) misschien iets met water en een weiland, ze moeten namelijk een flesje van het Levenswater pakken en het uitgieten in het 'Heilige Weiland', misschien kan je ook iets doen met het feit dat Ignis later zelfmoord blijkt gepleegd te hebben
    × horizontaal / verticaal? Verticaal
    × sfeer? Beetje donker
    × overige wensen? -

    EDIT: DEZE HEB IK NIET MEER NODIG

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 23:15 ]


    You are my piece of paradise.

    praeteritum schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    I'm still here bitches and I know everything | Pretty Little Liars | Mona Vanderwaal
    Alleen I'm still here bitches hoeft erop
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Onder aan de cover zou ik graag Pretty Little Lie willen
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Mona Vanderwaal is een sul. Ze wordt gepest door Alison DiLaurentis' kliek en is hier heel verdrietig over. Maar dan vindt Mona een manier om Alison voorgoed terug te pakken om te laten weten dat ze niet meer met zich laat sollen. Alleen dan wordt ze plots in de kliek opgenomen en lijkt het alsof Mona altijd er al bij hoorde. Toch blijft Mona de terugpakactie volhouden.
    Maanden later verdwijnt Alison. Mona is hoofdverdachte, maar ook Alisons andere vriendinnen worden verdacht van moord. Vanaf dan lijkt alles niet meer wat het ooit was en moet Mona keuzes maken. Is de terugpakactie nog nuttig nu Alison verdwenen is? Wat moet ze doen nu Alisons vriendinnen vrijgelaten zijn? Wat gebeurd er als je ten onrechte in de gevangenis beland?
    Het verhaal van Mona Vanderwaal, die de lastigste keuzes moet maken als ze verdacht wordt van moord

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc.
    Mona als nerd Deze moet er op
    Mona als populair meisje Deze moet er ook op
    Als je op de achtergrond Rosewood High krijgt of Spencers schuur (zoek op Hastings barn) ben ik daar tevreden mee
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    Als je een telefoon erop zou willen zetten zou dat fantastisch zijn, want dat is wel een belangrijk voorwerp
    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal vind ik altijd het mooist
    × sfeer?
    Als wraak een sfeer is wil ik de sfeer wraak, maar de sfeer mag ook duister zijn
    × overige wensen?
    Ik wil ook graag een banner die ik boven elk hoofdstuk kan plaatsen


    Hii, hopelijk is dit ongeveer wat je zoekt? Zoals altijd kan ik alles nog aanpassen, dus laat het vooral even weten als je iets niet zo mooi vindt.
    Als je tevreden bent met de cover, maak ik ook even een banner voor je. Dat is zo gebeurd (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Hii, hopelijk is dit ongeveer wat je zoekt? Zoals altijd kan ik alles nog aanpassen, dus laat het vooral even weten als je iets niet zo mooi vindt.
    Als je tevreden bent met de cover, maak ik ook even een banner voor je. Dat is zo gebeurd (:



    Ik vind het een geweldige cover! Bedankt!


    all because i liked a girl

    Ik heb mijn cover nog steeds nodig. :]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    praeteritum schreef:
    (...)

    Ik vind het een geweldige cover! Bedankt!


    Dan heb ik hier ook nog de banner (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Lucens schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?Je liet haar hand los... (ja op de cover graag)
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)-
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    In de Tweede Wereld Oorlog moet ...(ik moet nog namen bedenken en ik gooi mijn verhaal pas over een paar manden online, maar met een cover krijg ik alvast meer een beeld en ben ik daar al klaar mee) haar ouders beloven dat ze haar zusje beschermt. En dus zweert ze dat ze haar zusjes hand vast pakt en nooit meer loslaat. Als ... met haar zusje over straat loopt, raakt ze haar zusje kwijt. Haar zusje raakt vermist en haar ouders zijn woedend, ze zou haar hand vast blijven houden. Op dat moment is ... 14 jaar en haar zusje was 6 jaar. ... gaat opzoek naar haar zusje, maar het blijkt dat ze daarvoor op een lange gevaarlijke reis moet. Onderweg komt ze veel mensen tegen en denkt ze vrienden te maken. Maar vindt ze haar zusje terug? Haalt ze het einde van haar reis wel?
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Zulke plaatjes:



    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)Iets van een schaduw ofzo? zou dat kunnen? Ook iets met de Tweede Wereld Oorlog graag ^^
    × horizontaal / verticaal? verticaal
    × sfeer? verdrietig, kil
    × overige wensen?-


    Ik heb hem al in je eigen topic gezet, maar ik plaats hem ook maar even hier:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Dan heb ik hier ook nog de banner (:



    Super bedankt!


    all because i liked a girl

    AtIas schreef:
    (...)


    Wauw, dit heeft veel tijd gekost. Ik kon echt geen achtergrond vinden waarin een duidelijke scheiding zat, dus ik heb geprobeerd om zelf iets te maken. De jongen had eigenlijk ook geen grijs/wit haar, maar als je dat probeert te zoeken krijg je alleen maar oude mannen haha.
    Ik hoop heel erg dat dit toch een beetje is wat je zoekt. Ik heb alles bewaard, dus ik kan alles nog aanpassen als je wil. x



    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik zou graag een gewone cover willen hebben en een gif cover van hetzelfde verhaal. Alle info staat hieronder.

    × titel? wel/niet op de cover? Battlefield (wel op de cover)
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    A Destiel story
    (Written by) Sharon
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    In de serie Supernatural zijn twee hoofdpersonen Sam en Dean, twee broers, die jagen op supernatural wezens zoals geesten, vampieren, weerwolven etc. Vanaf seizoen 4 komen er engelen bij. Castiel is diegene die Dean uit de hel heeft gered. De fandom shipt Destiel, Castiel en Dean. Daarover schrijf ik een story.


    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)

    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    Surprise me!
    × horizontaal / verticaal? Kijk maar wat het beste is.
    × sfeer? Dark romance
    × overige wensen? Verras me maar!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Secrett schreef:
    (...)

    Wauw, dit heeft veel tijd gekost. Ik kon echt geen achtergrond vinden waarin een duidelijke scheiding zat, dus ik heb geprobeerd om zelf iets te maken. De jongen had eigenlijk ook geen grijs/wit haar, maar als je dat probeert te zoeken krijg je alleen maar oude mannen haha.
    Ik hoop heel erg dat dit toch een beetje is wat je zoekt. Ik heb alles bewaard, dus ik kan alles nog aanpassen als je wil. x




    Hey, is de cover zo beter? Ik heb Cindy Mello gebruikt, zoals je had gevraagd (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.