• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Titel: Niemand is thuis graag een versie met en zonder de titel, omdat dit verhaal in meerde talen komen.
    Overige tekst: geen
    Korte samenvatting:

    Elivia wordt gepest, en dan niet zo beetje ook. Op een dag wanneer ze samen met haar ouders naar huis gaat, komen ze in een auto-ongeluk. Haar ouders sterven en Elvia en haar broer David overleven het ongeluk.

    Afbeelding: sowieso eentje van verlegen uitziend of verdrietig meid rondom de zeventien. De rest weet ik niet echt.
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: triest
    Overige wensen: geen


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mikko schreef:
    (...)

    Oh wauw! Prachtig! Ik denk dat ik het "Dromend" ga noemen, kan dat erop?
    Hoe dan ook, ik ga 't sowieso gebruiken!


    Ik heb een beetje geëxperimenteerd met de tekst, geen idee of je dat leuk vindt? Voor de zekerheid heb ik ook een "gewone" tekst toegevoegd.
    Mocht je het allebei niet leuk vinden, dan zoek ik even een nieuw lettertype (:




    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik zoek een cover voor mijn nog niet begonnen verhaal Judaskus.

    Het is een misdaaddrama/detective-ish

    Samenvatting:
    Jane Garraty de hoofdinspecteur van het rustige kustplaatsje Golddale krijgt veel hooi op haar vork als er plots een zaak in de eeuwig saaie golddale oprukt. Er is een lichaam van een rijke vrouw aangetroffen en met enkele richtlijnen van haar collega John Hale, opent ze het onderzoek.

    Al snel ondervind Jane moeilijkheden met een nieuw stel bewoners en ook worstelt ze met diverse persoonlijke dilemma's die Jane anders nooit tegen was gekomen..

    Maar als het onderzoek vastloopt zorgt dat voor veel onrust in het kleine plaatsje.
    Zeker als de hoofdinspecteur zelf ook iets te verbergen heeft.


    John Hale: Tom Hiddleston (mogen foto's in pak zijn.' Er zijn veel cutouts/pngs van hem.
    'bad' guy: Norman Reedus (hier zijn ook wel genoeg foto's van.

    Ik gebruik geen faceclaim voor Jane dus ik wil er niet een vrouw in ofzo. Alleen die twee mannen. Voor de rest is alle invulling aan jullie qua achtergrond invulling en lettertype.

    Sfeer: Duister, beklemt, thriller
    Titel: Graag een met en een zonder
    Verticaal.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 16:39 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Narsil schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    Inhuman
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Eentje met "Faelain" (mijn Wattpad username) en eentje zonder, als dat kan ^^
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    - Het is een Marvel fanfictie -
    Nadat hun vroegere thuis is verwoest door SHIELD, proberen Kiva en de haren onder te duiken in de gewone samenleving. Toch blijken ze zich onmogelijk te kunnen aarden, waardoor ze zich moeten opsplitsen en steeds naar nieuwe steden moet trekken om SHIELD een stap voor te blijven. Wanneer Kiva echter te horen krijgt dat vele van haar oude vrienden verdwijnen en dood worden terugvonden, blijkt SHIELD niet de enige organisatie te zijn die achter haar aan zit.
    Maar de echte hel barst los wanneer ze een man met een metalen arm ontmoet, die zich slechts flarden van zijn verleden lijkt te kunnen herinneren...

    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    Als Kiva heb ik Alexandra Daddario als fc en een plaatje van The Winter Soldier of Bucky Barnes. Zij moeten sowieso op de cover staan. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit, ik laat je er helemaal vrij in (:
    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal
    × sfeer?
    Mysterieus, drama
    × overige wensen? Niet echt.


    Hey, hoe vind je dit?




    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Hey, hoe vind je dit?





    Wauw, hij is echt veel gaver dan ik had verwacht. Zou je ook een banner kunnen maken? Deze moet niet heel fancy zijn, gewoon het marvellogo met de titel op is oké ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Secrett schreef:
    (...)

    Ik heb een beetje geëxperimenteerd met de tekst, geen idee of je dat leuk vindt? Voor de zekerheid heb ik ook een "gewone" tekst toegevoegd.
    Mocht je het allebei niet leuk vinden, dan zoek ik even een nieuw lettertype (:





    Ik vind ze mooi, dankje.


    obsessive rage

    Narsil schreef:
    (...)

    Wauw, hij is echt veel gaver dan ik had verwacht. Zou je ook een banner kunnen maken? Deze moet niet heel fancy zijn, gewoon het marvellogo met de titel op is oké ^^


    Wil je ne waarschuwen als het verhaal begint. Le me loves some Bucky Barnes


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Narsil schreef:
    (...)

    Wauw, hij is echt veel gaver dan ik had verwacht. Zou je ook een banner kunnen maken? Deze moet niet heel fancy zijn, gewoon het marvellogo met de titel op is oké ^^


    Ik vond het zelf niet zo heel mooi om alleen de onderkant van de cover te pakken, dus ik heb toch een poging gedaan om een fancy cover te maken. Bekijk maar welke je het leukste vindt en als ze allebei niet bevallen, gewoon even roepen!



    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × titel? wel/niet op de cover? Secrets. Kijk maar of het mooi staat op de foto of niet
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Verder wil ik niks op de foto
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Een blonde jongen, genaamd Draco Malfoy, is gewend om alles te krijgen wat zijn hartje begeert. Al vanaf zijn geboorte heeft hij alles gekregen wat hij maar wilde, en vanaf het moment dat hij interesse kreeg in vrouwen, heeft hij elk meisje gehad waar zijn oog op viel. Hij heeft nooit een serieuze relatie gehad, omdat hij het veel te leuk vindt om harten te breken. Maar wat als hij verliefd wordt op het enige meisje dat hem niet lijkt te zien staan?
    Een meisje heeft altijd geleerd om hard te werken, aangezien ze weet dat niks vanzelf komt. Door alles wat ze mee heeft gemaakt, is ze hard en doorzettend geworden. Ze heeft een hekel aan players, en negeert ze daarom ook volkomen. Maar wat als ze verliefd wordt op de grootste player van de school, die haar ook heel erg ziet zitten? Kan ze dit geheim voor hem houden? En wat als dit niet haar grootste geheim blijkt te zijn?

    × afbeeldingen voor op de cover (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) Ik wil heel graag iets van groen/een slang, wat het Slytherin aangeeft. Verder denk ik dat het een beetje sexy, maar tegelijkertijd donker en mysterieus moet zijn
    × horizontaal / verticaal? Kijk maar
    × sfeer? Mysterieus, sexy en donker/gevaarlijk
    × overige wensen? Ik hoop dat je hier iets mee kan!

    Secrett schreef:
    (...)

    Ik vond het zelf niet zo heel mooi om alleen de onderkant van de cover te pakken, dus ik heb toch een poging gedaan om een fancy cover te maken. Bekijk maar welke je het leukste vindt en als ze allebei niet bevallen, gewoon even roepen!





    Haha, ik vind de onderste banner het leukste.
    Heel erg bedankt, het is echt heel mooi geworden ^-^

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 7:03 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Polovina schreef:
    Titel: Niemand is thuis graag een versie met en zonder de titel, omdat dit verhaal in meerde talen komen.
    Overige tekst: geen
    Korte samenvatting:
    Elivia wordt gepest, en dan niet zo beetje ook. Op een dag wanneer ze samen met haar ouders naar huis gaat, komen ze in een auto-ongeluk. Haar ouders sterven en Elvia en haar broer David overleven het ongeluk.

    Afbeelding: sowieso eentje van verlegen uitziend of verdrietig meid rondom de zeventien. De rest weet ik niet echt.
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: triest
    Overige wensen: geen


    Is dit een beetje wat je zoekt? Ik heb geprobeerd om en auto ongeluk in de cover te verwerken, maar zoals je ziet zijn daar weinig goede plaatjes van te vinden. Als je het niet leuk vindt, kan ik het altijd nog vervangen door iets anders!
    Dit is een versie met titel. Als je tevreden bent, stuur ik je ook nog een versie zonder titel (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 17:39 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Is dit een beetje wat je zoekt? Ik heb geprobeerd om en auto ongeluk in de cover te verwerken, maar zoals je ziet zijn daar weinig goede plaatjes van te vinden. Als je het niet leuk vindt, kan ik het altijd nog vervangen door iets anders!
    Dit is een versie met titel. Als je tevreden bent, stuur ik je ook nog een versie zonder titel (:



    Ik vind hem mooi, stuur maar ook de versie zonder titel


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik vind hem mooi, stuur maar ook de versie zonder titel


    Here you go! x


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    (...)

    Here you go! x



    Thank you :-)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Titel: Stamroos
    Samenvatting verhaal:

    1940, Hoofdpersoon die op dit moment nog geen naam heeft is net getrouwd met haar man als hij weg moet naar het leger. Ze probeert door te gaan met haar eigen leven en als ze dan ineens gevraagd word om in het verzet mee te helpen , dan wordt de oorlog niet zomaar een zware tijd voor haar.

    Afbeelding voor de cover:

    (stamroos en vrouw vervaagd)
    Horizontaal/Verticaal?: Horizontaal
    Sfeer?: Een beetje grimmig

    Alvast bedankt :)


    Firm believer of all that is magic