Ik voel me echt zo, zo slecht. Sommige is het vast al opgevallen in het lucht je hart topic.
Gister is het heel erg uit de hand gelopen thuis en hebben mijn ouders mij in de avond (20:00 uur) uit huis gezet. Ik moest wat spullen pakken en opa kwam me ophalen met de auto. Nu verblijf ik bij mijn opa en oma tot en met zondag, daarna kan ik terug naar huis (waar ik niet zo zin in heb) en mag ik alleen nog maar boven zijn. Eten wordt voor me gemaakt en dat mag ik beneden opeten, maar daarna moet ik weer naar boven. Alleen als zij niet thuis zijn zou ik beneden mogen zitten.
Dit heb ik allemaal van mijn oma gehoord en ik voel me daar echt klote over. Maar waar ik me nog meer klote over voel is dat ik 3 maanden de tijd heb om iets te zoeken om te gaan wonen.
Het is duidelijk dat ze me niet meer willen hebben, waarom zouden ze ook. Ik doe toch niets goed volgens hen.
Ze horen alleen de negatieve dingen die ik zeg, ze horen dingen die ik NIET zeg en ze zien alleen maar de troep die ik achterlaat. Ik laat hun uitpraten als zij iets willen melden of uitleggen, maar als ik iets uit wil leggen of rustig iets probeer te melden wordt er meteen doorheen geschreeuwd. Vinden ze het gek dat ik dan boos wordt? Blijkbaar wel, want ik ben nu de boeman en gebeten hond.
Ik zie het allemaal even niet meer zitten
Ik heb ook niemand om erover te praten, want opa en oma doen er geen uitspraak over als ik tegen ze vertel wat er dwars zit. Mijn psycholoog duurt nog lang voor ik daar een afspraak heb en ik snap helemaal niet hoe ik dat allemaal moet doen...
Nu ben ik vanmiddag weer, stiekem (wil niet dat oma het weet, ze maakt zich al druk om mijn melatonine), aan mijn kalmeringstabletten begonnen. Het weet me wel wat te kalmeren, gelukkig.
Er speelt nog meer, maar dit is het grootste pobleem. Met de rest wil ik jullie niet lastig vallen.
Ugh
[ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 19:17 ]
Ich liebe dich 27.12.23