Ik moet nog eventjes een paar dingen kwijt over de laatste episode(s) (ja ik weet het lekker op tijd maar ik dacht er laatst toevallig aan). Het is allemaal niet aanvallend bedoeld, ik vind de serie geweldig.
- Hoe heet de baby van Robin en Zelena?? Krijgen we er geen naam meer voor ofzo?
- Worden Baby Hood (dat stond op het ziekenhuisbedje), baby Neal en Roland gewoon achtergelaten in Storybrooke? Wie gaat er dan op ze letten?
- Rumple is nu te ver gegaan, ik geloofde altijd dat hij nog wel zijn leven kon beteren, maar nu geloof ik niet meer in hem en vind ik dat Belle veel beter verdient.
- Daarover gesproken, heeft iemand al aan Belle verteld dat haar man weer de Dark One is of laten ze haar gewoon in de illusie dat hij een held is?
- Gaan we nog meer zien van Ruby en Mulan of waren ze gewoon terug voor die ene episode?
En voor de mensen die het nog niet wisten: Emilie de Ravin (Belle) is zwanger. Mijn gok is dat ze daardoor een tijdje er minder in voorkomt, hoewel het me ook wel heel leuk lijkt als ze net zoals bij Giniffer het in het verhaal verweven, dus dat Belle zwanger is. Maar dan heb je wel heel veel baby's opeens.
Maar voor de rest vind ik het laatste seizoen echt helemaal geweldig. En Dark Hook was gewoon omfg
. Van mij mag hij nog wel even Dark blijven. Hoe zit dat nu eigenlijk? Is hij geen Dark One meer?