What the fack. Ik ben zo ongelofelijk geïrriteerd nu. Mijn oortjes! Ze zijn nu alweer, aan de linkerkant natuurlijk, kapot. Ik heb iets langer dan een maand geleden voor twintig euro nieuwe oortjes gekocht bij de Media Markt. Na twee weken waren ze kapot en ik flipte helemaal want ik kan er echt helemaal niet tegen als bepaalde technologie niet mee wil werken. Nou toen ging ik de volgende dag naar de Media Markt, erin geslaagd ze in te ruilen. Ik heb (zonder nog extra te betalen) een nieuw stel van precies dezelfde oortjes ontvangen, met het idee dat het wel een uitzondering zou zijn bij de eerste dat die zo snel kapot gingen.
Nou, niet dus. Nu, een ruime twee weken later, alweer kapot. Ik had die dag van de oortjes inruilen wel een tweede paar oortjes bij de Action gekocht, om als reserve te dienen. Maar die zijn plotseling ook stuk. :'D Nou ja, dat is dan nog wel begrijpelijk, want ja, minder dan drie euro bij de Action. :')
Morgen naar de Media Markt, ik denk dat het wel lukt mijn geld terug te krijgen. (Want ja, goede klantenservice bij dat soort bedrijven, om klanten te behouden/winnen, haha) Maar dan moet ik eerst het bonnetje opnieuw terugvinden! Pfft.
Gelukkig morgen dan vroeg uit, zodat ik genoeg tijd heb.
En ik ben wel heel blij met dat mijn zus zo vriendelijk is om één van haar twee paren oortjes aan mij te lenen.
Ik ga serieus in de nacht aan natuurkunde werken. Shit man. Het moet erop gaan lijken dat ik huiswerk heb gemaakt. Oops...