Caster schreef:
Eigenlijk snap ik niet zo goed dat er de gehele tijd wordt gepraat over "de moderators door de zeik halen". Nergens wordt een naam genoemd van een moderator en het gaat gewoon over het stellen van een vraag. Daarbij wordt meerdere malen aangegeven dat het al lang geleden is en iedereen weet dat er veranderingen in de regels zijn opgetreden. Zelfs als hij zegt dat het niet zijn bedoeling is wordt er gepraat over dat het "jammer" is dat het zo is gegaan.
Maar, dat zal misschien wel aan mij liggen. (':
Ik snap wat jullie bedoelen, zeker. Maar door deze situatie lijkt het alsof wij transgenders niet accepteren, zoals Erica/Scandal zei. Ik zeg ook zeker niet dat het de bedoeling is geweest om het bewust op die manier over te brengen, maar aan sommige reacties op dit topic te zien, komt het dus wel over alsof wij transgenders en soortgelijke mensen 'haten'. En dat vind ik, persoonlijk, nogal vervelend. Want er kan echt veel over ons gezegd worden, maar ik zou het zelf behoorlijk erg vinden als mensen denken dat ik deze gemeenschap (ik weet even geen mooier woord) niet accepteer. (:
[ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 11:03 ]
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."