Als oud mod kan ik maar moeilijk geloven dat dat gegaan is zoals hier nu staat. Toen ik mod was, werd er niet licht over deze zaken gepraat en er zijn meerdere users die hiermee naar ons toe zijn gekomen en die we ook gewoon toegestaan hebben hun poppetje te veranderen om die redenen. Toegegeven, dat is in eerdere jaren niet altijd zo gegaan, maar over de jaren is hier toch echt wel een beter beleid over gekomen, etc. Ik kan me niet voorstellen dat iemand van mijn oud collega's ooit heeft gezegd dat je omgebouwd moest zijn om je poppetje aan te mogen passen. Al helemaal niet met die bewoording. Er word verder ook niet echt bewijs aangeboden hiervoor, dus als dit echt letterlijk zo gezegd is, zou ik hier graag een screenshot van willen, want dit zit niet helemaal lekker bij me.. Daarnaast vind ik het ook niet bepaald netjes dat je dit hier zo neergooit, vooral aangezien de moderators userzaken niet in het openbaar mogen bespreken en zich hier niet publiekelijk kunnen verdedigen. Zij kunnen niet zeggen 'dat is er niet gezegd, maar dit en dit is er gezegd om die en die reden'. Als blijkt dat het inderdaad zo gezegd is zoals je zei, dan hierbij mijn excuses. Maar dan zou ik wel graag wat concreet bewijs willen in plaats van dat iedereen meteen op de mods springt om iets wat misschien wel heel anders blijkt te liggen. Want nu is dat wel een beetje zo en worden de moderators wel écht als kwaadaardige, transfobische boemannen neergezet. En dat vind ik ook niet echt okay.
Als je je zaak gewoon rustig bij een moderator neerlegt, dan zal dit ongetwijfeld besproken worden, want je bent heus niet de eerste die hiervoor naar hen toekomt.
[ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 23:07 ]
If you don't stand for something, you'll fall for anything.