• Story staat online! Het eerste hoofdstuk komt zo snel mogelijk c:

    Hey guys,

    Omdat ik altijd een ongeluk heb met het aanvragen van covers, ga ik er zelf een topic voor aanmaken. Hopelijk is dat effectiever dan in een store reageren. c:
    Voor degenen die een poging willen wagen, heb ik de aanmelding hieronder gedropt:

    • De (eventuele) titel
    Verbrijzeld
    • Een korte samenvatting
    Verminkte lijken verschijnen overal in New York waar de vingers altijd van missen. Tien moorden in tien weken, allemaal gepleegd met een verbrijzelde fles, en nog niemand heeft een idee wie de kwaadaardige moordenaar is.

    Miss Jade Lee is een mooie en moedige detective met een voorliefde voor boeken. Ze weet het nog niet, maar zij is de enige die de sluwe moordenaar kan stoppen. Vooral als een belangrijk feitje aan het licht komt dat van pas kan komen om deze case op te lossen..

    Wanneer haar neef, Johnny Lee, wordt ontvoerd, wordt Miss Lee in het midden van haar onderzoek geworpen. Zijn enige aanwijzing is een afgescheurde bladzijde. Zij werft de hulp van een stugge, terughoudende politieman genaamd Nelson Thornhill.

    Kan Thornhill hulp bieden aan Lee om haar alcoholverslaving te overwinnen en de antwoorden vinden voor de sadistische moordenaar toeslaat?
    • Eventuele plaatjes of Face Claim(s):
    Mijn personen worden Hahm Eun-jung (zij is Kim Jade; de detective. Plaatjes zoals; O1, O2), Lee Jung-shin (Kim Johnny; de neef van Jade. Hij hoeft er niet perse in, maar het mag wel), Norman Reedus (het liefst eentje zonder glimlach; like O1, O2), Johnny Depp (Nelson Thornhill; plaatjes zoals O1, O2, O3).
    • Sfeer die de cover moet uitstralen
    Een donkere, spannende sfeer. Het is wel een crime, detective story.
    • Lettertype
    Eentje die er het beste bij past.
    • Horizontaal of verticaal
    Verticaal.
    • Eventuele extra's
    Kun je er een gif voor me in verwerken?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 23:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, niemand durft?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is iedereen te druk die het zelfs maar niet wilt proberen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Komt wel goed, geef het even de tijd ;)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 20:38 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    Komt wel goed, geef het even de tijd ;)

    Ik wacht al meer dan een half jaar en ik heb m echt nodig :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, aan mij heb je niks. Maar misschien zullen er meer mensen reageren als je een beloning uitreikt? (zelf vind ik dat het ook zonder beloning moet kunnen, maar het is een idee)


    Alis volat propriis.

    Ik wil, mocht niemand anders zich aanbieden, wel iets proberen, maar ik ben er niet bepaald goed in helaas. Ik kan er ook geen gif in plaatsen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hey, ik wil wel een cover voor je maken. Ik vrees alleen dat ik geen gifs kan verwerken, zou ik even moeten opzoeken maar denk het niet...
    Is dat een probleem? Anders wil ik best een poging wagen x


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Hey, ik wil wel een cover voor je maken. Ik vrees alleen dat ik geen gifs kan verwerken, zou ik even moeten opzoeken maar denk het niet...
    Is dat een probleem? Anders wil ik best een poging wagen x

    Ik ben desperate genoeg om zelfs die gif te laten vallen, dus je mag 't gewoon proberen als je wilt. c:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 21:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Of weet iemand misschien goede bewerk-site's waar ik zelf eventueel covers kan maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Of weet iemand misschien goede bewerk-site's waar ik zelf eventueel covers kan maken?


    Ik gebruik zelf altijd GIMP. Dat kun je gratis downloaden. Soms gebruik ik ook picmonkey erbij voor effecten e.d. haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Ik gebruik zelf altijd GIMP. Dat kun je gratis downloaden. Soms gebruik ik ook picmonkey erbij voor effecten e.d. haha

    Ja, die ken ik inderdaad, maar GIMP ben ik echt een ramp mee eigenlijk. Picmonkey is meer om wat kleins eraan toe te voegen of een effect, maar voor de rest niet echt. Ik vind het altijd een heel gedoe.
    Maar toch bedankt voor het meedenken hoor ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben benieuwd of het lukt. ;3


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Ik ben benieuwd of het lukt. ;3

    Ik ook :'D.
    Ik ga zo eens zelf even wat proberen en kijken of 't lukt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Ik ook :'D.
    Ik ga zo eens zelf even wat proberen en kijken of 't lukt.


    Ik ben trouwens echt enorm benieuwd naar het verhaal, het klinkt echt leuk. Staat het al online?


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Ik ben trouwens echt enorm benieuwd naar het verhaal, het klinkt echt leuk. Staat het al online?

    Nee, nog niet. Ik wil eerst een cover voor ik het online zet, al is het maar een tijdelijke (waar ik nu mee bezig ben). Ik wacht al lang genoeg, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.