Ik heb een vriend voor al anderhalf jaar... we wonen soort van samen nja ben vaak bij hem. hij rookte in t verleden wiet (waar ik dus echt tegen ben en wat me veel verdriet heeft gedaan) een maandje of anderhalf terug had ie zijn mobiel thuis laten liggen en ik kon het echt niet laten om er in te kijken
en toen vond ik een paar fotos met wiet erop (hij zei later dat dat voor een collega was tho (was ik nog steeds niet geloof) maargoed toen hadden we ruzie en toen kwam er pas uit datie alleen een paar hijsje op had van iemand een tijdje geleden... nou toen barste de bom. gewoon achter mijn rug om gedaan en als ik er niet was achtergekomen had ie t mij ook niet verteld.... wat mij nog verdrietiger maakte... en ik vertrouw t iig nog niet helemaal.... hij heeft mij zo gekwetst. dat ik er nu nog mee zit..hij zei: als je me nu nog niet vertrouwd dan heeft deze relatie geen zin meer (terwijl ik het recht had hem voorlopig niet meer te vertrouwen) en nu proberen we t weer samen maar ik denk elke dag weer van: zou die wit zitten te roken op het werk? of zou die na t werk stiekem nog bij vrienden zitten te smoken? heb al een keer t advies gehad om een tijdje na huis te gaan maar dan word ik nog gekker dan zit ik er nogmeer aan te denken... en ik hou veelte veel van hem om weg te gaan... al vind ik ook dat onze relatie best een boost kan gebruiken... we gaan ook niet echt vaak leuke dingen doen samen dan eerst.. al is t maar een drankje ergens... heb ik ookal zo vaak aangegeven : ( en dan komt er niks van of wiltie t niet of wordie chagg dat ik weer zoals gewoonlijk zit te klagen en dan loopt t weer uit op ruzie :'(
ik voel me soms gewoon niet gelukkig meer maar ik hou veelte veel van hem om bij hem weg te gaan...
zlefs als ik klaag om meer te kroelen word ie chagg of een kus of iets..
[ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 12:30 ]
I just come to read