• Hii,

Ik wil al een tijdje een nieuw profiel. Momenteel heb ik alleen nog geen idee wat precies. Daarom zoek ik users die me kunnen helpen een leuk profiel te maken!

Wat zou ik graag willen?
    - Een quote en een plaatje. (liefst twee die bij elkaar passen. Dan de één links en de ander rechts)
    - Ik wil graag een dromerige/zweverige quote/plaatje(s).

Verder ben je helemaal vrij! Ik hoef er verder geen tekst op, dus dat is lekker handig. De beloning die je krijgt zijn 4 credits)
    Aan het einde van de maand ga ik een profiel uitzoeken, tenzij ik voor die tijd al een hele leuke zie! (:

Alvast bedankt!
    Liefs, Tialda. c:

[ topic verplaatst door een moderator ]

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Kangster is wel goed in profielen, misschien kan je het eens aan haar vragen?

16 - 09 - '17

Ik ga proberen. ^^

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Even MT, ik ga voor je kijken.

But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

With grace in your heart...                                   

...and flowers in your hair

Ik ga misschien nog iets proberen met een andere quote, maar voorlopig heb ik dit al c:
    EDIT: ik ga proberen het lettertype nog groter te krijgen

[ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 23:09 ]

Dat ziet er al leuk uit! (:

Scribe schreef:
    Dat ziet er al leuk uit! (:

Dankje c:, het is best een simpel concept (heel wat minder ingewikkeld dan mijn eigen profiel), maar ik denk dat dit de quote beter tot zijn recht laat komen ^^

Heb je al nog een versie? Of heb je dat nog niet aan tijd gehad? ("

Ik wil het best eens voor je proberen c:

Don't walk. Run, you sheep, run.

“ Our purpose in life is not to arrive at a destination where we find inspiration, just as the purpose of dancing is not to end up at a particular spot on the floor. The purpose of dancing – and of life – is to enjoy every moment and every step, regardless of where we are when the music ends. ”

Scribe schreef:
    Heb je al nog een versie? Of heb je dat nog niet aan tijd gehad? ("
    Ik heb het gewoon heel druk gehad. Ik heb er daarstraks wel nog aan gedacht op school tho.

Ik wil ook wel wat voor je proberen ^^

take me back to the basics and the simple life

Iedereen mag nog proberen hoor! Jullie hebben nog tot aan het einde van de maand. (:
    @Whitethorn; simpel maar ook mooi! (:

Ben je van de simpele, rustige profielen of wil je het wel wat drukker/voller? Dan zal ik zo eens even voor je kijken.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ga van de week nog een poging proberen. ^^

Facilier schreef:
    Ben je van de simpele, rustige profielen of wil je het wel wat drukker/voller? Dan zal ik zo eens even voor je kijken.

Over het algemeen ben ik van de simpele, rustige profielen, masr je mag altijd meerdere insturen hoor! (:

Edit:Ik heb even nagedacht en ik vind wat Hagane heeft heel mooi. Dus ik wil graag iets in die richting. ^^

[ bericht aangepast door een moderator op 10 nov 2015 - 12:26 ]