• Ik wil hier even mijn verhaal kwijt.
    Ik heb dus een paar maanden geleden een jongen ontmoet. En aan het begin vond ik nog niks van hem, ja hij was aardig enzovoort maar verder niks. Toen gingen we na een tijdje af en toe praten, omdat die aan het verbouwen was aan het huis naast het mijne. Maar nog steeds was er niks van mijn kant, ik weet niet hoe het bij hem zit. Maar afgelopen donderdag is er zoiets raars gebeurd. Ik stond bij mijn fiets en haalde hem van het slot, toen ik ineens opkeek stond die recht voor me en hij keek me aan met een blik die ik niet helemaal kan omschrijven. Ik schrok een beetje dat ik hem opeens weer zag, aangezien ik hem al een paar weken niet gezien had. Maar we keken elkaar zolang aan, het werd eigenlijk staren (ik denk ongeveer 10-15 seconde) en ik weet niet, sinds dat moment kan ik nergens anders meer aan denken. En ik weet niet maar mijn gevoel zegt dat hij hetzelfde erover denkt. Nu zit het zo dat een vriendin van mij morgen of vrijdag mijn nummer aan hem gaat geven, want ik ben er zelf te laf voor, maar ik ben om een bepaalde reden(geen idee waarom) ook gewoon zo bang dat die mijn nummer nooit krijgt, terwijl ik weet dat mijn vriendin echt wel zo iemand is die het echt wel geeft. Maar ik denk nu dus dat ik voor het eerst echt verliefd op iemand ben. Ik heb dit nog nooit gehad. Ik eet niks meer want ik heb gewoon de hele dag buikpijn en ik denk de hele dag alleen maar aan hem. En het enigste wat ik wil is met hem praten. Het is zelfs zo erg dat ik steeds op mijn mobiel kijk om te kijken of die een bericht heeft gestuurd, terwijl hij heeft geen eens mijn nummer. Ik word zelfs verdrietig bij het idee dat het misschien nooit iets word omdat hij toch al wat ouder is dan ik ben (ik ben 18 hij 24) en dan denk ik misschien moet ik hem gewoon vergeten, maar ik kan het gewoon niet.
    Nu wilde ik eigenlijk vragen of iemand dit herkent en ook zo verliefd is geweest dat dat je helemaal in de knoop zit? Ik wil heel graag weten hoe jullie ermee om zijn gegaan want ik word gek van mezelf.

    Alvast bedankt voor alle tips en steun (flower)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Dan lijkt het mij dat je ervoor moet gaan, zet je onzekerheden aan de kant, maak contact met hem en begin te tonen dat je interesse in hem hebt. Je gaat iets moeten ondernemen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.