• Hallo iedereen
    Of misschien meer gepast in dit topic:
    Dag kleine ploppertjes allemaal!

    Want waar ik me eigenlijk over verbaas is dit:

    Hoeveel invloed een (media)bedrijf heeft op iedereen. Studio 100 is een bedrijf dat zich oorspronkelijk richt op de kleintjes, hier en daar een uitzondering zoals 14-18, maar over het algemeen gaan zo tot de leeftijd van 14 jaar.
    Maar zeker de laatste tijd is er bewijs dat ook volwassenen zich volledig laten inpakken door door deze kinderhelden. Alleen al in België kijken er bijvoorbeeld meer dan 1miljoen mensen naar K3 zoekt K3, en gezien het late tijdstip zijn dit echt niet enkel de zesjarigen onder ons. En zelfs bij mij, in de middelbare school konden we een hele speelplaats vol met jongeren van 12 tot 18 jaar laten meebrullen op een liedje van K3. En dit zonder schaamte.
    Dit gaat trouwens ook echt niet alleen over K3.
    Samson en Gert, Plop, Piet Piraat, Maya, Wickie,... Ze zijn allemaal razendpopulair bij zowel jong als oud.

    Studio 100 heeft in de Benelux een bijna net zo grote naam als Disney en daar verbaas ik me wel over, ook gezien het feit hoe simpel hun concepten eigenlijk zijn.

    Ik vind dit trouwens absoluut niet erg want zoals sommige wel weten haal ik zelf ook graag mijn hart op aan deze figuren.(:

    Dit wilde ik even delen.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    De mensen van mijn leeftijd zijn opgegroeid met de beginnende K3 en hebben nog meegemaakt dat eenmaal de 10-12 jaar (ofzo) gepasseerd je opeens te oud was voor K3. Ik heb de eerste 3 cd's, maar die waren toen nog niet van Studio 100 geloof ik.
    Dus zoals Margot zegt: het is meer closure dan iets anders. Ik volg de zoektocht wel, pas vanaf aflevering 4 ofzo, maar ik zie dat altijd pas later aangezien ik op vrijdag en zaterdag nooit tijd heb. Maar ik ga proberen deze vrijdag de finale toch proberen te zien.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het allemaal leuk! Ik kijk wel veel minder studio100 op het moment, maar wat ik nu (en vroeger) vooral heel erg leuk vond om te kijken waren de musicals van hen! Zoals Doornroosje (met k3). Ik denk dat ik zo nog alle liedjes mee kan zingen!

    Alleen denk ik wel dat als er straks een nieuwe K3 is dat voor mij alle charme eraf is. K3 was voor mij al heel anders toen kathleen weg ging, en ik denk ook de reden dat straks K3 voor mij niets meer is. Dan is van het jeugdsentiment clubje "niets" meer over.


    It's never gonna happen, Guys.