• Hallo iedereen
    Of misschien meer gepast in dit topic:
    Dag kleine ploppertjes allemaal!

    Want waar ik me eigenlijk over verbaas is dit:

    Hoeveel invloed een (media)bedrijf heeft op iedereen. Studio 100 is een bedrijf dat zich oorspronkelijk richt op de kleintjes, hier en daar een uitzondering zoals 14-18, maar over het algemeen gaan zo tot de leeftijd van 14 jaar.
    Maar zeker de laatste tijd is er bewijs dat ook volwassenen zich volledig laten inpakken door door deze kinderhelden. Alleen al in België kijken er bijvoorbeeld meer dan 1miljoen mensen naar K3 zoekt K3, en gezien het late tijdstip zijn dit echt niet enkel de zesjarigen onder ons. En zelfs bij mij, in de middelbare school konden we een hele speelplaats vol met jongeren van 12 tot 18 jaar laten meebrullen op een liedje van K3. En dit zonder schaamte.
    Dit gaat trouwens ook echt niet alleen over K3.
    Samson en Gert, Plop, Piet Piraat, Maya, Wickie,... Ze zijn allemaal razendpopulair bij zowel jong als oud.

    Studio 100 heeft in de Benelux een bijna net zo grote naam als Disney en daar verbaas ik me wel over, ook gezien het feit hoe simpel hun concepten eigenlijk zijn.

    Ik vind dit trouwens absoluut niet erg want zoals sommige wel weten haal ik zelf ook graag mijn hart op aan deze figuren.(:

    Dit wilde ik even delen.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha, is dit het moment om toe te geven dat ik gewoon naar de afscheidstoer van K3 ga (bloos)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    Haha, is dit het moment om toe te geven dat ik gewoon naar de afscheidstoer van K3 ga (bloos)


    Schaam je vooral niet, moest ik tijd hebben dan ging ik naar de kerstshow.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Schaam je vooral niet, moest ik tijd hebben dan ging ik naar de kerstshow.:'D


    haha maar ik ben zelfs mijn tienerjaren al voorbij. Dit is gewoon meer om K3 echt af te sluiten nu ze nog met mensen zijn die ik uit mijn jeugd ken haha (plus het is maar 15 euro hoe kun je deze kans niet grijpen)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    Haha, is dit het moment om toe te geven dat ik gewoon naar de afscheidstoer van K3 ga (bloos)


    Dit. Plus ik ga te hard op in K3 zoekt K3 :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha, ik geef met plezier toe dat ik nog altijd een liefhebber ben van Studio 100. Ik kijk elke vrijdag trouw naar K3 zoekt K3, omdat ik graag wil weten wie er in de voetsporen van mijn vroegere idolen zal treden. En ja, Samson & Gert blijf ik ook stiekem kijken. En eerlijk gezegd kijk ik ook echt uit naar Dag Sinterklaas, al weet ik niet of dit echt van Studio 100 zelf is.


    16 - 09 - '17

    Nope, dag sinterklaas is niet van S100.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben ooit eens naar K3 geweest toen ze in een sportzaaltje nog gratis optraden! ;D

    Nou ja, iedereen kent wel K3. Wij zijn ermee opgegroeid, onze ouders hebben er ook naartoe geluisterd en sommige grootouders zijn ook fan. Mijn opa is nog altijd grote fan van 'die rosse'.
    Onder de 10 jaar zou ik zelf zeggen dat studio 100 hier een grotere naam heeft dan Disney.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Debbaut schreef:
    (...)

    Schaam je vooral niet, moest ik tijd hebben dan ging ik naar de kerstshow.:'D

    Ga. Serieus. Maak tijd. Je gaat die kans hoogstwaarschijnlijk niet meer krijgen na het middelbaar. Tot je kinderen zelf groot genoeg zijn om te gaan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    In mijn klas kijkt volgens mij bijna iedereen naar K3 zoekt K3, oeps. :Y)


    I don't think you quite understand, honey

    Chavez schreef:
    (...)
    Ga. Serieus. Maak tijd. Je gaat die kans hoogstwaarschijnlijk niet meer krijgen na het middelbaar. Tot je kinderen zelf groot genoeg zijn om te gaan.


    I KNOW!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Nicht van mij, Lisa, doet mee aan K3 zoekt K3 dus ben een fanatiek kijker! Ik ga ook naar K3, ondanks dat ik eigenlijk geen fan ben. Maar als ik een liedje langs komt zing ik erop los.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Noledam schreef:
    Nicht van mij, Lisa, doet mee aan K3 zoekt K3 dus ben een fanatiek kijker! Ik ga ook naar K3, ondanks dat ik eigenlijk geen fan ben. Maar als ik een liedje langs komt zing ik erop los.



    oeh dat is mijn favo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat mensen kunnen meezingen op K3 is ook maar omdat ze het in hun jeugd zo hebben gekend, hoor, en dat mensen er zo naar kijken is omdat het jeugdsentiment is. :Y) Maar het is inderdaad soms verwonderlijk, haha. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    Dat mensen kunnen meezingen op K3 is ook maar omdat ze het in hun jeugd zo hebben gekend, hoor, en dat mensen er zo naar kijken is omdat het jeugdsentiment is. :Y) Maar het is inderdaad soms verwonderlijk, haha. :')


    Dit inderdaad. En ik zou zelfs heel graag naar de afscheidstour gaan. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Studio 100 weet je echt aan het scherm te plakken, volgens mij lijkt het eenvoudig en is het dat niet. Ze weten het perfect spannend te maken waardoor je wel moét kijken, en bij andere programma's is dat niet zo sterk. Ik heb een zusje van 7, en elke keer het is van Rox of Mega Mindey is, of Ghost Rockers en wat hebben ze daar nog allemaal, plak je gewoon aan dat scherm zonder je het wilt. K3 zoekt K3 volg ik dus ook helemaal. Elke aflevering al 7 keer moeten bekijken. Die programma's zitten gewoon steengoed in elkaar.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.