• Hooi! (:

    Ik heb een nieuwe jas!
    Sommigen van jullie zullen mijn luidkeelse geklaag wel in het LJH topic gehoord hebben, maar ik wilde er toch ook even een apart topic over aanmaken. :3

    Het was namelijk zo dat ik een onwijs leuke jas was tegengekomen online, en voor een niet al te dure prijs! Dus, dacht ik, laat ik eens gek doen en mezelf eens trakteren op een nieuw kledingstuk. Zo vaak koop ik toch geen dingen.
    Maar toen boodt mama aan om mij deze jas cadeau te doen voor mijn verjaardag, 2 december. Aangezien begin oktober we 'm hadden besteld en we al hadden uitgerekend dat ie begin november ongeveer aan zou komen.

    Het duurde maar en duurde maar, en we hadden gevraagd om Track&Trace, maar de code bleef maar niet te bestaan. Dus wij helemaal ons zorgen maken dat de jas helemaal niet zou komen! Het komt namelijk van een online winkel, die niet eens wil zeggen waar ie vandaan komt. China, zo zijn we erachter gekomen toen het pakketje gisteren eindelijk toch wél aan kwam.

    Yaay, een jas! Maar nee, niet mega yaay, helaas. Mijn arm kon de mouw niet in. Niet omdat de jas te klein was, maar omdat de jas verkeerd is gemaakt! Ook misten er enkele knopen en is de jas een stuk dunner dan ie op het plaatje eruit ziet.
    Nouja, dan sturen we de jas terug en vragen we ons geld terug. Nope, pas wanneer de jas (op eigen kosten!) wordt terug gestuurd en de webwinkel 'm binnenheeft bepalen ze een keertje wat ermee gebeurt.
    Dat vertrouw ik dus niet...

    Anyways, mama heeft een gat geknip in de binnenvoeringdinges van de mouw zodat mijn arm er tóch door heen past, en wat knopen erop gezet. Want de capuchon zit vast met knopen. De jas ziet er nu een stuk beter uit en zit eigenlijk best wel lekker! Ben alleen benieuwd hoe warm ie zal zijn wanneer ik er buiten mee rondloop... Maar dat merken we vanzelf wel. (:

    Ik ben in ieder geval onwijs dankbaar dat mijn moeder me wel wilde helpen en mijn jas heeft kunnen repareren, en heb geleerd geen kleding meer te bestellen van webwinkels waarvan je niet weet of je ze vertrouwen kunt of niet.

    Hebben jullie ook wel eens een online miskoop gedaan?



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuke jas!


    Pretty is just a pretty word.

    Disgust schreef:
    Leuke jas!


    Dankjewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •