• Hoi iedereen,

    Oké dit klinkt heel hopeloos, en misschien is het dat ook wel. Maar dit is echt mijn enige mogelijkheid nog.
    Ik woon dus in een rijtjeshuis en naast mijn huis werd er een nieuw huis gebouwd. Nu is het dus zo dat daar een jongen aan werkte die ik echt heel leuk vind. We hebben wel een aantal keer gepraat maar het was steeds maar kort en ik heb er niet aan gedacht (of ik durfde het niet) om zijn naam te vragen. Ik weet eigenlijk nu alleen welke stad die woont en het bedrijf waar die werkt (ik heb op die site al gezocht naar personeelsleden maar waarschijnlijk ivm privacy melden ze die niet). Maar het probleem is nu dat het huis af is en hij is er ook niet meer en ik wil heel graag weer contact met hem. Dus alsjeblieft dit is echt mijn enige optie en ik hoop zo dat iemand me nu dus kan vertellen hoe ik hem alsnog kan vinden via internet. Ik hoop echt dat iemand een antwoord heeft, al is het waarschijnlijk echt heel moeilijk.

    in ieder geval alvast bedankt voor het meedenken enz en misschien een antwoord (flower)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Kun je via facebook eens kijken? Al is het niet makkelijk zonder naam, misschien kun je via de pagina van het bedrijf o.i.d. iets vinden? Voor hetzelfde geldt heeft hij erop gezet dat hij daar werkt ofzo. (Moet ik toegeven dat ik niet zo handig ben met fb, maar ik neem aan dat zoiets wel kan?)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."