• Heey allemaal,

    Morgen ga ik met mijn vriend in Eindhoven shoppen, maar ik ken Eindhoven niet goed genoeg om meteen gericht naar bepaalde winkels te gaan. Dat zou ik juist wel prettig vinden gezien de warmte 's middags en mijn energiebalans.

    Ik zoek naar kleding voor 22-jarige meiden: volwassen en toch speelse/luchtige kleding voor de zomer. Zijn er winkels die ik echt niet mag overslaan? Zijn er daarnaast winkels die uitverkoop houden en die ik daarom niet mag missen?

    Note: omdat ik aan het afvallen ben, zal deze nieuwe kleding me wellicht niet meer passen als ik over een tijdje kilo's kwijt ben. Daarom bij voorkeur de betaalbare winkels (#studentenbudget).

    Thanks in advance ^^

    De enige winkel die ik me nog herinner in Eindhoven, is de Primark :') Verder dan dat kom ik niet, helaas


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Euh Only, Pull & Bear, Bershka, H&M natuurlijk, Mango en meer kan ik even niet op komen. Ik vond de vorige keer de winkels tegenvallen.


    Take risks and conquer your fears.

    De monki !


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Ik zou zeker even de Primark binnenlopen. Verder slaag ik bij de Costes (is wel ietsje duurder, maar met sale kan het nog) en Stradivarius altijd wel goed


    There are poems inside of you that paper can't handle

    H&M heeft momenteel 50% op soldenprijs, dus daar kan je altijd eens gaan rond zoeken! Wel in Antwerpen dat ik daar gebruik van heb gemaakt, maar dat zal wel gewoon voor alle winkels van H&M gelden, ga ik toch vanuit :')


    • you cant start a fire without a spark •

    Uh als ik niet echt veel wil uitgeven aan winkelen, ga ik meestal naar Mango of Costes.


    No growth of the heart is ever a waste