Er is een jongen waar ik al een tijdje redelijk close mee ben. We knuffelen en we praten gezellig en we zijn goede vrienden. Hij is btw 4 jaar ouder. Maar we kennen elkaar via het schoolorkest
Nu zijn er een paar vriendinnen die denken dat ik hem leuk vind. Dat vind ik dus niet. Heb ik ook best duidelijk gezegd. Maar ze bleven maar doorgaan. Vandaag gingen ze weer beginnen, toen ik dus weer zei dat ik hem niet leuk vond dachten ze dat ik dan wel lesbisch zou zijn omdat hij goed bij me past enzo (niks tegen mensen die lesbisch zijn hoor) maar dit vond ik te ver gaan. En toen ze weer over hem tijdens bv begonnen en een aantal mensen lachten. De docent vroeg wat er was en toen was ik kwaad geworden.
Ik heb gezegd dat hij en ik gewoon vrienden zijn en dat ik hem niet leuk vond (tegen de hele klas) ook zei ik dat ze dachten dat ik lesbisch was, terwijl ik echt zeker weet dat ik hetero ben. Dus die vriendinnen gingen zeggen dat ik dan wek het hele verhaal moest vertellen. Dat ik ook knuffel met hem enzo
Nou ja, de hele klas heeft het gehoord en ik weet echt even niet meer wat te doen. Morgen ga ik sowieso even sorry zeggen dat ik zo vel was. Maar ja ik moest even mijn frustratie uiten, dan maar tegen de hele klas. Misschien had ik dat beter niet kunnen doen maar ja. Ik vertrouw mijn klas wel.
Ik zie de jongen morgen trouwens weer, ik denk dat ik dan maar meteen vertel wat er is....
Bedankt voor het lezen!
Update:
[ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 16:00 ]
Draco dormiens nunquam titillandus