• Ja ik wou deze film graag nog zien, maar ik kan hem niet in goede kwaliteit vinden, heeft iemand een aanrader?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Momenteel alleen de bioscoop denk ik, zodra hij op dvd komt wordt de kwaliteit beter. Nu is alles (bijna alles) nog gewoon opgenomen in de bios.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    In de bios? Ik moet er ook nog hoognodig heen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Momenteel heb ik hem online nog niet in goede kwaliteit gevonden, enkel opgenomen vanuit de bios.


    16 - 09 - '17

    Uhm, wel, hij staat op putlocker, maar om het nou echt goede kwaliteit te noemen is ook nogal vergaand. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hmmm, wel dan moet ik misschien nog maar even wachten. Het klinkt stom, maar ik heb geen zin om mezelf naar de bios te sleuren.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Meestal kan je films pas met goede kwaliteit zien als ze uit de bioscoop zijn (met uitzonderingen).

    Dit kan je ongeveer calculeren met het opzoeken van de dvd-release van de film.

    The Scorch Trials komt ergens in december op dvd, dus tot die tijd denk ik dat je nog even moet wachten. (Alhoewel ik je echt kan aanraden om ervoor naar de bioscoop te gaan!)


    Levensgenieter.

    Ro schreef:
    Meestal kan je films pas met goede kwaliteit zien als ze uit de bioscoop zijn (met uitzonderingen).

    Dit kan je ongeveer calculeren met het opzoeken van de dvd-release van de film.

    The Scorch Trials komt ergens in december op dvd, dus tot die tijd denk ik dat je nog even moet wachten. (Alhoewel ik je echt kan aanraden om ervoor naar de bioscoop te gaan!)

    December? Dat is wel heel vroeg voor een film om meteen op dvd uit te komen. Het is net een maand geleden in de bioscoop gekomen?

    Overigens: ik zou tegenwoordig oppassen met illegaal kijken, sinds alles wéér aangescherpt is.
    Er schijnen nu daadwerkelijk boetes uit worden gedeeld.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jup, vooral op PopcornTime. Misschien dat the Scorch Trials al op primewire.ag staat?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Hypnotise schreef:
    (...)
    December? Dat is wel heel vroeg voor een film om meteen op dvd uit te komen. Het is net een maand geleden in de bioscoop gekomen?

    Overigens: ik zou tegenwoordig oppassen met illegaal kijken, sinds alles wéér aangescherpt is.
    Er schijnen nu daadwerkelijk boetes uit worden gedeeld.


    Als je via Popcorntime kijkt is het inderdaad illegaal omdat je daadwerkelijk iets upload, maar dingen als putlocker of watchseries kunnen geen kwaad.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Holy craps.
    I think on the internet. Ik kijk nu op Putlocker en Geektv, omdat dat hele geshit met Popcorntime nu bezig is (en ik het verwijderd heb). Anders moet je gewoon wachten voor de DVD uitkomt of gewoon naar de bios toe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.