•       and became Dr. Facilier.

    Het is een tijdje geleden dat ik een topic van mijn naamsverandering hebt gemaakt en ik vond deze wel even topicwaardig :Y). Het verbaasde mij echt enorm dat Facilier nog niet genomen was, dus was ik natuurlijk erg blij dat ik deze in beslag kon nemen!
    Ik had mijn naam net op tijd, vannacht rond 2 uur, kunnen veranderen voor Quizlet een van z'n nachtelijke kuren kreeg. ;D

    Voor degenen die deze voodooman niet kennen: Hij speelt in The Princess and the Frog.

    “Don't you disrespect me, little man!
    Don't you derogate or deride!
    You're in my world now, not your world
    And I got friends on the other side!”
    ——Doctor Facilier

    Wie is jullie favoriete Disney Villain? Die van mij is Maleficent (Malafide ook door mij geclaimd ;x).

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 18:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh en trouwens Yzma is ook geweldig


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Kaa!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omg, heel leuk! Ik ben jaloers, hihi (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Heel leuk!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yes, I was very surprised about it. Maar dat zijn idd ook leuke villains ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nice!
    Mijn favorieten zijn Scar en Frollo :3

    De_Gaulle schreef:
    Nice!
    Mijn favorieten zijn Scar en Frollo :3

    Frollo is echt de enigste waarvan ik de rillingen over mn rug krijg :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Frollo is echt de enigste waarvan ik de rillingen over mn rug krijg :'D


    Frollo is zo awesome! Op een of andere manier vind ik altijd de 'bad guys' het leukst :')
    En aangezien Frollo echt een van de donkerste Disney Villains is, is hij favoriet.

    De_Gaulle schreef:
    (...)

    Frollo is zo awesome! Op een of andere manier vind ik altijd de 'bad guys' het leukst :')
    En aangezien Frollo echt een van de donkerste Disney Villains is, is hij favoriet.

    Nee, haha, ik vind hem echt zo creepy :'D Echt, ik moet er echt niet aan denken :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mignon schreef:
    Leuke naam! Kan Vetje als een slechterik worden gezien? Ik vond hem altijd wel tof.
    (...)De Reddertjes, oh wauw, dat is zo lang geleden. Die is hier echt grijsgedraaid haha.

    Oeh ja, Vetje is echt leuk, hahah.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Facilier schreef:
    (...)
    Nee, haha, ik vind hem echt zo creepy :'D Echt, ik moet er echt niet aan denken :'D


    Haha :P