•       and became Dr. Facilier.

Het is een tijdje geleden dat ik een topic van mijn naamsverandering hebt gemaakt en ik vond deze wel even topicwaardig :Y). Het verbaasde mij echt enorm dat Facilier nog niet genomen was, dus was ik natuurlijk erg blij dat ik deze in beslag kon nemen!
    Ik had mijn naam net op tijd, vannacht rond 2 uur, kunnen veranderen voor Quizlet een van z'n nachtelijke kuren kreeg. ;D

Voor degenen die deze voodooman niet kennen: Hij speelt in The Princess and the Frog.

“Don't you disrespect me, little man!
    Don't you derogate or deride!
    You're in my world now, not your world
    And I got friends on the other side!”
    ——Doctor Facilier

Wie is jullie favoriete Disney Villain? Die van mij is Maleficent (Malafide ook door mij geclaimd ;x).

[ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 18:07 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Leuk! Ik weet eigenlijk niet wie mijn favo Disney Villain heb, die heb ik volgens mij niet echt.

16 - 09 - '17

Disney namen zijn altijd cool.

Scar van TLK, obviously.
    Shere Khan vind ik ook awesome, van Jungle Book.

[ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 18:46 ]

I live for the applause, you will die for it.

Nice. c: Scar is mijn fave denk ik.

Caution first, always.

Jafar is by far mijn favoriete Disney-villain, gevolgd door Maleficent.

I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

Leuk! Ik weet niet welke mijn favoriet is. Ze hebben allemaal wel wat. (;

The truth is out there.

Oeh I love it. Ik heb altijd moeite met mijn favoriet kiezen. I mean, Scar en Hook en Jafar en.... oké nope ik kan niet kiezen.

Happy Birthday my Potter!

Oeh deze is wel leuk zeg.

Ik twijfel tussen Medusa (de reddertjes) of Cruella deVil,

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Delfino schreef:
    Leuk! Ik weet eigenlijk niet wie mijn favo Disney Villain heb, die heb ik volgens mij niet echt.

Your make-up is terrible

Oh, geweldig!
    Sowieso Hook, Facilier en Maleficent :3

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Starlord schreef:
    Oeh I love it. Ik heb altijd moeite met mijn favoriet kiezen. I mean, Scar en Hook en Jafar en.... oké nope ik kan niet kiezen.

Ze zijn stiekem ook wel allemaal leuk! Ghehe.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Starlord schreef:

Precies deze drie.

Every villain is a hero in his own mind.

Cruella DeVil, Ursula en Maleficent.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Leuke naam! Kan Vetje als een slechterik worden gezien? Ik vond hem altijd wel tof.

Rosencrantz schreef:
    Oeh deze is wel leuk zeg.

Ik twijfel tussen Medusa (de reddertjes) of Cruella deVil,
    De Reddertjes, oh wauw, dat is zo lang geleden. Die is hier echt grijsgedraaid haha.

She's imperfect but she tries

Nice! Ik heb The Princess and the Frog echter nog nooit gezien, en dat wil ik wel nog heel graag doen, aangezien iedereen er zo positief over is. (;
    Ik vind Nuka, Vitani, Scar en de Hyena's van The Lion King erg leuk.

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Mignon schreef:
    Leuke naam! Kan Vetje als een slechterik worden gezien? Ik vond hem altijd wel tof.
    (...)De Reddertjes, oh wauw, dat is zo lang geleden. Die is hier echt grijsgedraaid haha.

ja hier ook, echt een fantastische film

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.