• L I Z O R


    Al een hele tijd zit ik er over na te denken om YouTube weer op te pakken. Video's maken is altijd een passie van me geweest - zoals sommige misschien weet doe ik dan ook een opleiding voor film - en nu heb ik uiteindelijk de stap gezet om te gaan beginnen! Ik heb dit topic al een tijd geleden geopend, maar toen is het een tijdje stil gevallen, nu heb ik mijn eerste paar videos gemaakt en staan er weer een aantal in de rij, vandaar de update van dit topic.

    Ik heb het eindelijk voor elkaar te krijgen om dit topic weer goed te krijgen - gezien het compleet geflipt was wegens de YouTube video's die erin stonden. Omdat ik mijn YouTube kanaal weer herpakt heb en ik niet heel Quizlet wil spammen, zal ik mijn video's hier posten voor de geïnteresseerde. Het is altijd mogelijk om ideeën aan te vragen! (:


    VIDEO'S

    x Trailer
    x Language Challenge
    x Video installation
    x On being an (Angel) Monster • Official Trailer
    x On being an (Angel) Monster • Short Film
    x unshown • a poem
    x "Art isn't a job" • Lizor talks
    x naked and numb • a poem
    x Suicide Squad review** • Lizor talks
    x "The metaphor in our stars" • Video Essay
    x LABELED • Short Film
    x Bullet j(t)ournal • Lizor talks


    De afbeelding is aanklikbaar.

    "i'm an eighteen year old art student — audiovisual media at the University of the Arts Utrecht — and i make short, experimental movies with a dark, horrorish touch."

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 18:29 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hard bezig met het concept voor een nieuwe video!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Hard bezig met het concept voor een nieuwe video!



    Leuk! Ik ga je trailer ook nog even bekijken! c:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 10:11 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nieuwe video!
    (verandert naar link wegens YT probleem)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 16:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat leuk!


    <3

    Ik ben opzoek naar video's voor volgende week, heeft iemand ideeën? (:

    + wat is een fijne upload dag voor jullie? Ik zit zelf een beetje te denken aan zondag/maandag


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Ik ben opzoek naar video's voor volgende week, heeft iemand ideeën? (:

    + wat is een fijne upload dag voor jullie? Ik zit zelf een beetje te denken aan zondag/maandag

    Je kan altijd nog andere challenges doen en eens kijken bij andere (bekende) YouTubers.
    Voor mij maakt het niet zo veel uit wanneer je upload, maar zondag lijkt me wel een goede dag.


    <3

    Het heeft lang geduurd, maar er staat weer een nieuwe video online. Dit is een registratie van een video installatie die ik voor school moest maken (:

    (video verandert naar link wegens YT probleem)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 16:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 16:22 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb het eindelijk voor elkaar te krijgen om dit topic weer goed te krijgen - gezien het compleet geflipt was wegens de YouTube video's die erin stonden. Omdat ik mijn YouTube kanaal weer herpakt heb en ik niet heel Quizlet wil spammen, zal ik mijn video's hier posten voor de geïnteresseerde. Het is altijd mogelijk om ideeën aan te vragen! (:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 16:35 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    Ik heb het eindelijk voor elkaar te krijgen om dit topic weer goed te krijgen - gezien het compleet geflipt was wegens de YouTube video's die erin stonden. Omdat ik mijn YouTube kanaal weer herpakt heb en ik niet heel Quizlet wil spammen, zal ik mijn video's hier posten voor de geïnteresseerde. Het is altijd mogelijk om ideeën aan te vragen! (:


    Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar dat halloween idee hahaha. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar dat halloween idee hahaha. :Y)

    Die moet ik nog steeds afmaken :x maar er was wat gekloot met de bestanden. Het is mij wel gelukt om het allemaal weer terug te krijgen, dus ik ga proberen om deze video deze halloween te posten! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Die moet ik nog steeds afmaken :x maar er was wat gekloot met de bestanden. Het is mij wel gelukt om het allemaal weer terug te krijgen, dus ik ga proberen om deze video deze halloween te posten! ^^


    Was het idee niet om daarvan een getekende stopmotion te maken? Volgens mij heb je me ooit beelden laten zien, :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Was het idee niet om daarvan een getekende stopmotion te maken? Volgens mij heb je me ooit beelden laten zien, :Y)

    Yap haha. Ik heb nog steeds de intro, maar het is echt mega veel werk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Yap haha. Ik heb nog steeds de intro, maar het is echt mega veel werk.


    Aaaah, vet! ;D


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ben vanochtend druk bezig geweest met de edit voor mijn nieuwe video en heb deze nu af. Ik zet hem morgen online, ik ben heel benieuwd wat jullie ervan gaan vinden, ik vind hem in ieder geval goed gelukt! (: Hint: het heeft te maken met mijn youtube naam... hahah.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.