• Voorlopig vol!


    Hallo Q'ers!

    Ik weet dat er eerder op Quizlet al soortgelijke clubs zijn gekomen, maar die zijn volgens mij niet meer actief, ik heb namelijk wat research gedaan door oudere topics door te spitten. Dus ik dacht, waarom zou het niet leuk zijn om zoiets opnieuw te starten? Ik weet zelf ook dat het heel erg fijn is om enkele proeflezers te hebben die je feedback geven op je creaties. En niet alleen dat, maar ook gewoon om mensen rondom je te hebben die je motiveren en steunen om verder te schrijven en van je writers block af te komen. Ik ben hier niet alleen in, want ik hoor wel vaker dat mensen deze mening delen. Persoonlijk denk ik ook dat het makkelijker is om in een kleine groep samen te werken, zodat het misschien ook beter actief te houden is. Ik kan natuurlijk mis zijn, maar dat is wat ik er van denk.

    Hoe zal het in zijn werk gaan?
    Om het makkelijk te houden kunnen we een inactieve story aanmaken, waarin we creaties meedelen waar we graag wat feedback over willen krijgen. Dit mogen alle soorten creaties zijn. Er is geen limiet en er zijn ook geen deadlines aan gekoppeld of zo. Je kiest zelf wat je deelt en wanneer. Moest het een chaos worden door geen limieten en deadlines te hebben, kunnen we dat altijd nog bekijken en afspraken maken. Het zou natuurlijk wel fijn zijn als iedereen binnen de groep feedback geeft op een ander zijn of haar creatie en dus ook echt de moeite zal nemen om alles te bekijken en te lezen.
    Een andere oplossing kan ook Google Drive zijn, daar kan je makkelijk documenten met elkaar delen en rechtstreeks reageren, maar ik kan heel goed begrijpen dat niet iedereen hier gebruik van maakt. Als iemand nog een ander idee heeft, dan is dat idee meer dan welkom!

    Hoe kan je bij de groep komen?
    Je kan je gewoon opgeven door op dit topic een berichtje achter te laten. Je mag mij natuurlijk ook altijd persoonlijk contacteren via een privé bericht of door een berichtje achter te laten in mijn gastenboek.

    Hoeveel Q'ers kunnen er in het groepje?
    Ik weet niet of er daadwerkelijk nog veel mensen zullen zijn die hier behoeften aan hebben, dus ik moet ook even kijken hoe groot het groepje kan worden. Een te grote groep gaat na een tijdje misschien wel wat chaotisch worden. Voorlopig zal ik het dus ongeveer houden op een tiental leden, inclusief mezelf. We kunnen daarna altijd nog kijken of er meerdere mensen bij kunnen.

    Extra informatie
    Het zou fijn zijn moest je dit serieus nemen eenmaal je besluit om hier aan mee te doen. Het is helemaal niet de bedoeling dat je creaties gaat afbreken of mensen gaat kwetsen. Je geeft gewoon opbouwende kritiek om te helpen, daar dient deze groep namelijk voor.

    Ik ben in ieder geval benieuwd of hier nog interesse in is.

    Nog vragen? Wees niet bang om ze te stellen.

    1. Delfino - Sylvie
    2. IrisElizabeth - Iris
    3. Logophile - Diana Olivia
    4. Laleah - Leah
    5. glitterdonut - Eva
    6. Caster - Mirte
    7. Iaetitia - Carianne
    8. Ashallayn - Froukje
    9. Krueger - Marie
    10. Mikko - Ava
    11. Callidora - Nina
    12. Aserah - Kimberly

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 19:36 ]


    16 - 09 - '17

    Mogen er nog mensen bij? ik heb best wel interesse ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Jammer dat het vol zit. Had er graag in gewild, aangezien ik een nieuw verhaal ben begonnen.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Anders zet ik jullie er nog bij en dan is het echt vol.


    16 - 09 - '17

    Wauw bedankt! ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Avarice > Krueger


    A girl who wonders.