• Halloween komt weer aan!
    31 oktober om precies te zijn.
    Ik heb er erg zin in, en ik heb zin om menjes bang te maken, en ja dat lukt me, ik heb namelijk meegedaan aan het horrorcircus Den Bosch!
    http://sarcasticcharm.com/wp-content/uploads/2013/08/83494214.gif (cool)


    De poppen feesten al!


    Zijn er al doden?


    Happy Halloween (duivel)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 19:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2015 - 16:55 ]


    tiptoe through the tulips...

    Aveyard schreef:
    Wij gaan waarschijnlijk kleine kindjes schminken op de manege :3


    Aww dat is cute .


    Dit is dus creepy (lol)

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2015 - 16:57 ]


    tiptoe through the tulips...

    Is dat nou echt allemaal nodig?


    Your make-up is terrible

    Kan alsjeblieft die clown onder een spoiler? It freaks me out every time.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MetalUpYoureAss schreef:


    Dit is dus creepy (lol)


    Beetje veel Gifs he?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 19:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2015 - 16:57 ]

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 19:05 ]

    Ik heb eigenlijk nooit iets gedaan met Halloween... Ideeën om daar verandering in te brengen? Hahah.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb gisteren toevallig een Halloween-themafeestje georganiseerd met mijn commissie :3. Het mag van mij echt wel ingevoerd worden, ik vond het superleuk! Mijn commissie en ik waren verkleed als zombies, met bloed op onze shirts en bloed dat uit onze mond liep... Het was echt wel geslaagd, op sommige foto's vind ik mezelf zelfs eng, haha!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    whooh Halloween, ik ga verkleed naar school op de 30e. Idee van de hele klas. Vorig jaar hetzelfde gedaan nu weer.
    En die dag daarna met vrienden ook verkleed.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 20:45 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    Beetje veel Gifs he?


    Mee eens. Er zitten ook jongere kinderen op deze site die hier niet aan blootgesteld willen of moeten worden. Ik ben misschien geen MOD maar ik zou het wel beperkt laten als ik jou was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Mee eens. Er zitten ook jongere kinderen op deze site die hier niet aan blootgesteld willen of moeten worden. Ik ben misschien geen MOD maar ik zou het wel beperkt laten als ik jou was.


    Inderdaad, kijk als je er nou een 18+ op zet dan weten ze wat ze kunnen verwachten. Niet met de titel ''Halloween!''.



    Ik doe niet veel aan Halloween, helaas. Wel heb ik een foto die wel bij het thema past hehehe. (6) Imma creepy surgeon

    De_Gaulle schreef:



    Ik doe niet veel aan Halloween, helaas. Wel heb ik een foto die wel bij het thema past hehehe. (6) Imma creepy surgeon



    Die foto....is gewoon badass!

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)


    Die foto....is gewoon badass!


    Haha bedankt (;
    Ik MOEST gewoon gebruik maken van het feit dat ik op dat moment een sneetje onder mijn rechteroog had en dat er latex handschoenen in de buurt waren :')