• Wat denken jullie er van? Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens naar een meeting ben geweest. Het is dankzij Painkiller dat ik het idee kreeg om er zelf eentje te organiseren in Antwerpen. Dit omdat het echt de dichtstbijzijnde locatie is waar ik "snel" geraak. Moet je niet vragen.

    Waar:
    Antwerpen. Meer specifiek; in de hal bij de Starbucks omdat het daar altijd te doen is en dit écht de gemakkelijkste plek is om iedereen terug te vinden.
    Al slaag ik er telkens opnieuw in om naast een hele groep te kijken.



    Suggesties om te doen:
    • De zoo
    Kinderen 3 t/m 17 jaar € 17,50
    Studenten*, 60+............€ 17,50
    Volwassenen............... € 22,50

    • Aquatopia
    Volwassene/kinderen vanaf 13 jaar € 14,95...Maar als je ze online koopt is het € 12,95

    • Rondhanden en de stad onveilig maken - Painkiller
    •...

    Wanneer:
    Zaterdag 17 oktober om 12uur.


    Wie:
    Zeker:
    Rasalhague • Kim • 20 • Komt met de bus en stapt af op Roosevelt.
    Anzu • Felicia • 19 • Komt met de trein van Mechelen of Leuven
    Vikings • Natas • 25 • Komt vanuit Schiphol met de trein
    Scandal • Erica • 22 • Komt met de bus en stapt af aan Koningin Astrid Plein.
    Ethan • Sofie • 19 • Komt van Amsterdam Bijlmer via Schiphol
    AFireInside • Stefanie • 23 • Komt met de trein van Ninove
    NinielBlack • Lynn • 19 • Komt met de trein vanuit Kluisbergen
    Debbaut • Jarne • 16
    copal • Erika • 20 • Komt met de trein via Leuven

    Misschien:
    Baelor • Leah • 14
    AngelOfTheLord • Stef • 23
    Chavez • Nele • 19
    Monteriggioni • Wendy • 17
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    Cliffordz • Laurianne • 20

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!
    We staan trouwens niet in voor eventuele mentale schade die je op kan lopen na een meeting.[q][/q]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kom trouwens om 11.53 aan de bushalte van het station aan. Normaal ben ik dan 5 minuutjes later wel aan de Starbucks, afhankelijk of de verkeerslichten aan de zebrapaden meewerken. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben normaal gezien om 11:57 aan premetrostation astrid, maar delijnsite deed nogal stom dus het kan zijn dat ik wat later ben.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Als je mij je nummer geeft, Wendy, kan ik je nog wel in de app doen.
    Ik weet overigens dat NinielBlack niet meer komt nu, want ik had haar meegevraagd en ze kijkt bijna nooit op het forum. Dat jullie daar straks niet lang op gaan wachten. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mensen, ik kan niet komen D: Ik kom net van het station en het blijkt dat de site van de nmbs natuurlijk weer langs geen kanten klopte. Mijn trein was al vertrokken en er kwam er geen meer die op tijd zou aankomen.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Mensen, ik kan niet komen D: Ik kom net van het station en het blijkt dat de site van de nmbs natuurlijk weer langs geen kanten klopte. Mijn trein was al vertrokken en er kwam er geen meer die op tijd zou aankomen.

    Dan kom je toch gewoon wat later? :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Dan kom je toch gewoon wat later? :')


    Ik ben echt serieus later en als iedereen al weg is, vind ik niemand :') Daar is de trein iets te duur voor.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Ik ben echt serieus later en als iedereen al weg is, vind ik niemand :') Daar is de trein iets te duur voor.

    Daar hebben ze toch telefoons voor uitgevonden?
    Nou ja, je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik heb eventueel een groepsapp vol nummers voor je. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Ik ben echt serieus later en als iedereen al weg is, vind ik niemand :') Daar is de trein iets te duur voor.


    Wij hebben ook nu al 10 minuten vertraging haha. Dus we zijn denk ik niet voor half 1 daar. Weet niet hoe laat jij dan aan zou komen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Whatsapp werkt voor mij niet :') Ik ga het voor nu zo laten, ben al terug thuis en het is wel even rijden naar het station. Ik zal zelf nog wel eens een meeting opzetten, dan ben ik op z'n minst zeker dat ik er bij kan zijn. Het probleem was uiteindelijk dat ik ook de uren van tijdens de week kreeg, maar tijdens het weekend rijden er minder treinen.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Whatsapp werkt voor mij niet :') Ik ga het voor nu zo laten, ben al terug thuis en het is wel even rijden naar het station. Ik zal zelf nog wel eens een meeting opzetten, dan ben ik op z'n minst zeker dat ik er bij kan zijn. Het probleem was uiteindelijk dat ik ook de uren van tijdens de week kreeg, maar tijdens het weekend rijden er minder treinen.


    Jammer :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh dammit. Dit is vandaag. Nou ja, ik kom dus niet. ;')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het was geweldig!*O*
    En het heeft tot na zevenen geduurd nog.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Het was super gezellig!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury