• Hoi!

    Ik wil mijn oor van 6 naar 8 mm stretchen (acryl taper). Heeft iemand hier ervaring mee, zo ja, hoe kan ik dit het beste doen?
    Ik heb 'm er al een x doorheen gehad en wou te snel waardoor mijn oorlel erg dik werd dus heb 'm eruit gehaald en mijn 6 mm er weer doorheen gedaan. Goed schoonmaken nu en nu is mijn oor weer redelijk rustig.

    Kan je het anders niet bij een piercer laten doen? Dat doet een vriendin van mij ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou gewoon een maandje of twee wachten voordat je verder stretcht. En ik zou een 7 mm acryl taper kopen. Dan weet je zeker dat het goed zit (:

    Ik zou het wel even rustig aandoen, en als ik jou was zou ik niet gelijk van 6 tot 8 gaan, ik zou het rustig opbouwen. Ik heb een vriendin die ook haar oren streched ik zal het even aan haar gaan vragen?

    Zou een optie kunnen zijn :)

    Gayle schreef:
    Kan je het anders niet bij een piercer laten doen? Dat doet een vriendin van mij ook.

    Dat was ik van plan maar ik kan ze nergens vinden, ook niet online. Dus mocht je toevallig een linkje hebben...

    WolfieBlackfire schreef:
    Ik zou gewoon een maandje of twee wachten voordat je verder stretcht. En ik zou een 7 mm acryl taper kopen. Dan weet je zeker dat het goed zit (:

    UrghNeeSubtiel schreef:
    Dat was ik van plan maar ik kan ze nergens vinden, ook niet online. Dus mocht je toevallig een linkje hebben...
    (...)


    http://www.ebay.com/itm/1-Gauge-7mm-Black-Acrylic-Ear-Taper-New-/151370629883

    BonnieFazbear schreef:
    Ik zou het wel even rustig aandoen, en als ik jou was zou ik niet gelijk van 6 tot 8 gaan, ik zou het rustig opbouwen. Ik heb een vriendin die ook haar oren streched, maar die doet het gewoon bij een piercer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je kan ook inplaats van een taper een tunnel of een spiral kopen ;)

    Ik zit zelf op 3 mm en ik wil graag naar 6 (: ik doe het gewoon zelf, met heel veel geduld en heel veel glijmiddel :')

    Ik bestel mijn zooi altijd hier.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik zou het gewoon bij een piercer laten doen, dat doe ik ook (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Super! Dankje!

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    [url]http://www.ebay.com/itm/1-Gauge-7mm-Black-Acrylic-Ear-Taper-New-
    /151370629883[/url]

    UrghNeeSubtiel schreef:
    Super! Dankje!
    (...)


    No problem!