• Hallo allemaal,

    Ik ga morgenavond iets met mijn vriend doen. Normaal gaan we iets gaan drinken.
    Maar ik ben geen prater. Dus weet er iemand een leuke activiteit dat je op een vrijdagavond kunt doen met twee?
    Zo ja laat maar iets weten. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Het is je vriend, dan hoef je je niet druk te maken dat het ongemakkelijk wordt, toch..? Zet een filmpje op of ga samen gamen. Altijd goed.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Het is je vriend, dan hoef je je niet druk te maken dat het ongemakkelijk wordt, toch..? Zet een filmpje op of ga samen gamen. Altijd goed.


    Nee maar ik heb het er al zelf moeilijk mee dat ik hem altijd het woord moet laten voeren.
    En dat ik daar sta en niets zeg. Ik wil daar verandering.

    Wel ja daar dacht ik dus ook aan he om een filmpje te kijken.
    Probleem is : Mijn pa vind het nog te vroeg dat hij bij mij thuis komt. En dat hij eerst wilt zien of het blijft duren.
    Dus ja moeten we wel buitenhuis gaan.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Bowlen, schaatsbaan, midgetgolfen, zwemmen, bioscoop, iets koken, museum ofzo bezoeken, pretpark, dierentuin.

    Naar de bioscoop? Dan hoef je nauwelijks te praten ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Volgens mij kun je dat als enige zelf bepalen. Als je iemand leuk vindt is het toch niet zo moeilijk om met hem te praten?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Iets gaan drinken is leeeuk! Je kan gewoon gezellig dicht bij elkaar zitten en beiden een beetje wegdromen.
    Daarnaast is de cinema wel een optie, zoals velen al hebben gezegd (: Kan je daarna desnoods nog iets gaan drinken en over de film praten.


    The soul needs autumn.