Wiarda schreef:
Dikke confrontatie met het feit dat ik een verhaal-gerelateerde aandachtsslet ben en ik alles wat ik schrijf meteen door mensen hun keel wil douwen als ik het af heb. Nou, misschien dat ik aan het einde van de dag niet meer te trots ben om zo'n "yo wie wil er stukjes van mijn semi-gaye YA lezen want dan stuur ik ze op"-topic te maken, of dat ik aan het einde van de dag gewoon eens heb geaccepteerd dat feedbackloze verhalen ook af kunnen raken.
YA? Young Adult?
En och, schrijven is altijd leuker als mensen het lezen en leuk vinden, toch? ^^
Om welk verhaal gaat het?
OTOFT: uugh, ik heb zo'n grote hekel aan mijn lichaam! Tis een beste tijd geleden dat ik voor t laatst een hele week ziek was. And I still don't like it!
&Jeetje, dat rapport over mijn toestand vól spelfouten! Sinds wanneer wordt mijn naam de ene alinea wél met een " Y" gespeld en is het helemaal oké dat mijn naam vanaf de alinea erna met een "J" gespeld wordt tot ze dat weer zat zijn? En ik dacht toch echt dat het "muzikanten" is en niet "muziekkanten". Pfft, spellen kunnen ze voor geen ene moer! :'D
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •