20 Jaar geleden werd er een meisje geboren. Ze was liefdevol, nieuwsgierig en had een gezonde dosis humor. Enthousiast begon ze aan het leven. Eerst nog met een paar voorzichtige stapjes, maar al gauw kon ze op haar eigen benen staan en ging ze met sprongen vooruit. Op het eerste gezicht leek ze zoals ieder ander - hoewel, misschien iets kleiner dan haar leeftijdsgenoten ^^. Maar wie de tijd nam om haar beter te leren kennen, vond onder het laagje vuil dat het leven had veroorzaakt een prachtige jonge vrouw, schitterend als een kleine zon. 20 Jaar geleden werd er een heel bijzonder meisje geboren en ik heb het voorrecht haar mijn vriendin te noemen. Vandaag, 10 oktober, laat Blurryface haar tienerjaren achter zich en begint ze aan een nieuw hoofdstuk. Geniet allemaal van deze bijzondere dag en neem even een halve minuut de tijd om deze bijzondere dame te feliciteren met haar 20ste verjaardag! You know it doesn’t make much sense There ought to be a law against Anyone who takes offense At a day in your celebration ‘Cause we all know in our minds That there ought to be a time That we can set aside To show just how much we love you And I’m sure you would agree It couldn’t fit more perfectly Than to have a world party on the day you came to be Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday Happy birthday to you Happy birthday to you Neem allemaal een lekker stukje Tolkientaart of Gladiatorcake, en voor degenen die niet van marsepein houden; here ya go with your own cake. Aangezien er nog ruimte is naast deze prachtige taarten neem ik even de vrijheid een persoonlijke verjaardagswens uit te spreken ^^ |
|
[ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 10:41 ]