• Hallo iedereen!

    Ik heb even hulp nodig. Ik heb vandaag een Xbox One gekocht en na urenlang met de installatie en alles bezig te zijn, ben ik mijn game aan het installeren. Nu krijg ik een melding dat ik een update moet installeren voor dat spel, maar dat er mogelijk verbindingskosten aangerekend zullen worden. Nu zit ik hier dus serieus te wachten met die update, omdat ik absoluut niet wil dat er kosten aangerekend worden voor een stomme update, ik heb al genoeg geld uitgegeven aan het spel zelf. Hebben jullie hier enige verstand van? Worden er echt kosten aangerekend, of is er enige oplossing? Ik kan de update niet gedaan maken en ik kan ook niet zo verder met de installatie.

    Alvast bedankt!


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat dat hetzelfde is als telefoonkosten. Als je verbinding moet maken met iets (ik neem aan het internet) kan je daarvoor extra kosten krijgen als je bijvoorbeeld over je databundel heen gaat of iets dergelijks.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Ik denk dat dat hetzelfde is als telefoonkosten. Als je verbinding moet maken met iets (ik neem aan het internet) kan je daarvoor extra kosten krijgen als je bijvoorbeeld over je databundel heen gaat of iets dergelijks.


    Er staat echt duidelijk dat er extra kosten aangerekend worden. Ik snap niet waarom ze dat zouden doen en dat houdt me nu echt tegen om verder te gaan met de installatie. Ik vind dit serieus belachelijk en heb nu al spijt dat ik die console gekocht heb, ik zat al uren te sukkelen met dit ding.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    (...)

    Er staat echt duidelijk dat er extra kosten aangerekend worden. Ik snap niet waarom ze dat zouden doen en dat houdt me nu echt tegen om verder te gaan met de installatie. Ik vind dit serieus belachelijk en heb nu al spijt dat ik die console gekocht heb, ik zat al uren te sukkelen met dit ding.


    Er staat toch mogelijk?
    Anyway, ze kunnen het niet zomaar in rekening brengen als ze geen creditcard nummer of iets zoals Paypal van je hebben en je accepteert dat ze geld van je krijgen (door in te loggen oid).


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Er staat toch mogelijk?
    Anyway, ze kunnen het niet zomaar in rekening brengen als ze geen creditcard nummer of iets zoals Paypal van je hebben en je accepteert dat ze geld van je krijgen (door in te loggen oid).


    Het kan toch gewoon aangerekend worden bij de factuur van je internet, als ik het zo versta.


    16 - 09 - '17