• Ik ben altijd al een beetje verstrooid geweest, maar de laatste tijd is het aanzienlijk meer geworden. Ik ga hier geen voorbeelden neerzetten, maar het komt vooral neer op het ene willen zeggen en het andere zeggen. Of twee keer hetzelfde zeggen, maar dan met een synoniem, maar twee verschillende dingen bedoelen.
    Het begint met te irriteren en ik begin me ook een beetje zorgen over te maken. Enige ideeën met wat ik kan doen?
    En ik ga niet naar de huisarts, want mijn klachten zijn redelijk vaag en hij gaat me gegarandeerd afwimpelen of doorverwijzen voor onderzoeken waar ik geen zin/tijd voor heb. Maar als jullie al iets te zeggen hebben, het hoeft niet eens zinnig te zijn, dan zou dat al fijn zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heb je eventueel stress?? Stress kan heel veel dingen veroorzaken of verergeren?? Dat je eerst geen stress had en de laatste tijd wel en dat die verstrooidheid wat meer daardoor komt?


    One Who Travels A Higher Path.

    Kan komen door veel stress inderdaad. Maar ook dat je eigenlijk in gedachtes met iets heel anders bezig bent. Misschien wel niet bewust. Tja, als je echt wat wil weten is de dokter nog altijd je beste optie. Ik ben zelf ook vaak wat verstrooid maar ik weet waar het van komt. Wat kan helpen is om te werken met lijstjes. Succes!


    The truth is out there.

    Dat helpt wel al. Het is verergerd sinds dat ik weer begonnen ben met school. Daar zou het wel aan kunnen liggen. Bedankt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt