• Ik maak niet vaak topics aan, maar gisterenavond vond ik toch dat ik dit moest delen. ^^

    Toen ik gisteren ging slapen, voelde ik plots iets onder mijn hoofdkussen zitten. Het bleek een papiertje te zijn dat mijn papa daar verstopt had. :')
    Voor je kan begrijpen wat erop staat, moet je weten dat ik elke week vijfmaal ging trainen (zwemmen ^^) tot twee weken geleden. Nu ik studeer in Gent, ga ik maar tweemaal per week meer. Ook belangrijk om te weten is dat ik momenteel onder deze dekbedovertrek slaap.

    En dit was het papiertje in kwestie:



    'We trainen niet meer, maar we denken dat door te slapen in een zwembaddonsdeken de conditie op pijl zal blijven??'


    Geef toe, mijn papa is grappig? :Y)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 18:33 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Herakles schreef:
    Hahaha, geniaal. Leuk om zo in slaap te vallen, haha. En het klinkt misschien raar, maar je vader heeft echt een mooi handschrift. c:


    Dat vind ik ook! Toch in vergelijking met mij. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Laleah schreef:
    Hahahaha ik dacht er komt een ontzettend foute grap aan! XD Toen ik namelijk een tweepersoonsbed had gekregen en mijn oma even belde en ik het haar vertelde zei ze: 'Ja, dan moet je nu alleen nog iemand je bed in kletsen.'
    Mijn OMA zei dit dus!


    Je oma is geniaal, hahaha!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hahaha, he really does dad jokes.


    Tijd voor koffie.

    Gibbs schreef:
    Hahaha, geweldig! :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha


    16 - 09 - '17

    Ik wil dat dekbed! Holy crap it's awesome. ex-fanatieke zwemmer hier. Nu nog coach
    Maar dat is wel grappig ja :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook! Toch in vergelijking met mij. :')

    Haha, ik weet niet hoe jouw handschrift is? Maar dat zal vast wel meevallen ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die vond ik echt wel leuk/grappig! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Spotgaai schreef:
    Ik wil dat dekbed! Holy crap it's awesome. ex-fanatieke zwemmer hier. Nu nog coach
    Maar dat is wel grappig ja :]


    Dat wist ik, haha. We hebben lang geleden eens een gesprek gehad over zwemmen. :')
    Ik denk dat mijn ouders het hier hebben gekocht, ik had het namelijk gevraagd voor mijn verjaardag. c:



    Herakles schreef:
    (...)
    Haha, ik weet niet hoe jouw handschrift is? Maar dat zal vast wel meevallen ^^


    Weet ik, haha, ik zeg het gewoon even. x) Ik schrijf wel snel, da's toch iets. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.