• Ten eerste, ik neem aan dat hier het topic moet. Zo niet dan sorry.

    Maar ik ga dit weekend 40 km lopen en nu wil ik de muziek op mijn mp speler aan passen

    Dus weten jullie artiesten, nummers albums etc waar je graag naar luistert of heerlijk op kunt wandelen. Dus niet echt het slomme muziek maar waar je een beetje tempo op kunt krijgen?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Virren schreef:
    Voor mij is eigenlijk alles van Blink 182 en Sum 41 goede sportmuziek..
    the Ramones werken vaak ook goed, evenals the Cure

    En als je in een melige bui bent: Plastic Bertrand met Ca Plane Pour Moi


    Dat nummer is geweldig. ;3


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Dat nummer is geweldig. ;3


    De clip ook :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Zo krijg ik mijn mp3 speler wel vol hihi


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    De clip ook :"D


    Met die trampoline?


    Your make-up is terrible

    SkeletonGirl schreef:
    Daar zit zeker een paar tussen die ik ken maar waar ik niet eens aan gedacht heb, Thanks en de rest zal ik even beluisteren hihi


    Graag gedaan. Er zitten zeker goeie tussen kan ik je nu al zeggen :p

    I want you to know - Selena Gomez ft. Zedd.

    Wel een lekker druk nummer (:


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Eigenlijk luister ik dan vooral naar electro house muziek, maar dat is niet voor iedereen weggelegd.. haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    26 - 02 - '16

    Hi,

    Ik rij elke dag 12 km met de fiets naar school. Onderweg luister ik veel classic rock zoals Queen ( de hardrock nummers zijn geweldig), toto (geweldige groove muziek), Led Zeppelin ( enorme goede drummer) en journey is ook geweldig.
    Het is fijne en mooie muziek om te luisteren maar je moet er wel van houden.



    Je moet wel even doorspoelen, dan word het liedje leuk. Het begin lijkt alsof het een oud country liedje is, maar is het dus niet.

    Emilie Autumn, Porcelain and the tramps, Alesana, Angelspit, Agonoize, Nachtmahr, Funker Vogt, Rage against the machine, zoiets?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 23:37 ]


    Alis volat propriis.

    Dank jullie wel!
    Mijn mp3 speler begin lekker vol te worden, ik denk dat dit mijn weekend wel door laat komen! (:


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    De nummers van Avicii hebben wel een lekker tempo als je wilt doorlopen. Michael Jackson heeft ook een aantal nummers met een fijn tempo, maar dan moet je natuurlijk wel pop leuk vinden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Had je The Pretty Reckless al? Ik weet niet of je daar goed op kunt lopen maar hun hebben ook wel leuke muziek, zoals: Heaven Knows, My Medicine, Going to Hell, Follow me Down en Make Me Wanna Die..

    Of misschien vind je Martin Garrix wat?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Band On The Run - Paul McCartney & Wings
    het klinkt stom maar het is echt een fijn nummer om op te sporten


    — Inner peace, it's hard to find. —