• Ulgh. Ik zit met een probleem, ik hoop dat er hier iemand is die me kan helpen. Komt 'ie: ik ben al 2,5 maand met een jongen aan het daten. Helemaal verliefd op hem, alles leuk etc. alleen éen probleem: hij weet niet of hij een relatie wil en zegt dat hij bindingsangst heeft. Ik heb hem al een paar keer gezegd dat ik zolang wil wachten als hij nodig vindt, omdat ik echt gek op hem ben. Gisteren schrok ik me echter kapot omdat ik een Facebookvriendenverzoek kreeg van een andere jongen waar ik enorm verliefd op ben geweest. Die heb ik ontmoet op vakantie vorig jaar. Het was toen wel duidelijk dat we elkaar leuk vonden, alleen is er nooit iets gebeurd omdat hij een vriendin had en binnen een maand in Australië zou gaan wonen. Inmiddels is het al een half jaar uit met zijn vriendin en woont hij weer in Nederland. Al die tijd hebben we geen contact gehad; ik dacht dat hij klaar was met mij, maar het bleek dus zo te zijn dat hij me uit zelfbescherming had geblokkeerd vanwege zijn vriendin. Gisteren heeft hij me alsnog mee uit gevraagd en ik ben echt wanhopig. Ik heb hem verteld dat ik bezet ben, maar ook dat ik ervan baal dat ik jongens af moet wijzen voor iemand die misschien niet vol voor mij wil gaan. Help, iemand? (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Waarschijnlijk is het beste wat je kunt doen, aan beide jongens vertellen hoe het zit. Dus aan de jongen waarmee je een relatie wilt dat een andere jongen waar je verliefd op bent geweest, je mee uit heeft gevraagd en aan die jongen dat je met een jongen een relatie wilt, maar dat hij nog wil wachten. Ze kunnen in mijn ogen dan beide niet boos worden, want dan heb je eerlijk vertelt hoe het zit en kunnen zij reageren/handelen naar hoe de situatie nu is. Af gezien van dat je de jongen hebt afgewezen, kan je het alsnog wel vertellen hoe het zit. Dan begrijpt hij waarschijnlijk waarom je hem hebt af gewezen.

    Je kan het ook niet doen, maar dan heb je kans dat een van de twee boos wordt of allebei boos worden op jou. Omdat ze dan vinden dat je niet eerlijk tegen hen bent geweest.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    Waarschijnlijk is het beste wat je kunt doen, aan beide jongens vertellen hoe het zit. Dus aan de jongen waarmee je een relatie wilt dat een andere jongen waar je verliefd op bent geweest, je mee uit heeft gevraagd en aan die jongen dat je met een jongen een relatie wilt, maar dat hij nog wil wachten. Ze kunnen in mijn ogen dan beide niet boos worden, want dan heb je eerlijk vertelt hoe het zit en kunnen zij reageren/handelen naar hoe de situatie nu is. Af gezien van dat je de jongen hebt afgewezen, kan je het alsnog wel vertellen hoe het zit. Dan begrijpt hij waarschijnlijk waarom je hem hebt af gewezen.

    Je kan het ook niet doen, maar dan heb je kans dat een van de twee boos wordt of allebei boos worden op jou. Omdat ze dan vinden dat je niet eerlijk tegen hen bent geweest.


    Ik ben het er vergeten bij te zeggen, maar dat heb ik dus al gedaan. D. weet dat ik op het punt sta een relatie te beginnen met S. en S. weet dat D. me mee uit heeft gevraagd. Het enige wat ik niet tegen S. heb gezegd is dat ik ook daadwerkelijk interesse heb in D. :/


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.