• Na even wikken en wegen, ideeën weg strepen en twee ideeën uitwerken, is het dan zover. Ik heb nog twee ideeën over die ik al voor een groot deel heb uitgewerkt. De details moeten nog, maar ik wil nog niet alles vastleggen aangezien er veel kan gebeuren in een RPG. Mocht er een idee worden gekozen, dan zal ik samen met HalfBloodPrince de RPG gaan "leiden".

1. Assassin's Creed

De nieuwe paus is net gekozen, Paus Alexander VI zal zijn plaats in nemen aan het hoofd van de kerk. Maar er schuilt meer achter Rodrigo Borgia -zoals de paus ook wel bekend is-, want hij is aan deze macht geholpen en door niemand minder dan de Tempeliers. Met zo'n machtige man aan hun zijde zal hun strijd makkelijker worden en kunnen ze hun doel behalen. Of zullen ze toch gestopt worden door hun gezworen vijanden, de Assassijnen?

De strijd tussen de vijanden wordt heviger, want de Tempeliers willen de wereld veroveren en de Assassijnen vernietigen.

De vraag is of de Assassijnen sterk genoeg zijn om de Tempeliers te stoppen.

Rollen

Assassijnen
    Tempeliers

Invullijst

Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 21 jaar}
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens: {Met welke "Assassijnen" wapens en welke "gewone" wapens vecht hij/zij het liefst}
    Relaties: {Zowel familie als relaties tussen personages hier vermelden alstublieft}
    Extra:

2. Terra Nova

Het is 2150 en de aarde word steeds minder leefbaar, door onder andere luchtvervuiling en overbevolking. Dus als wetenschappers een manier ontdekken om terug in de tijd te reizen, word er aan de mensen voor gesteld om terug te reizen. Iedereen die wil mag terug reizen, mits zij aan een paar voorwaarden voldoen. Leven in 2150 wordt steeds moeilijker en aangezien er mooie verhalen worden verteld over Terra Nova, besluit weer een groep mensen om terug in de tijd te reizen.

Maar eenmaal terug in de tijd, staan hen wel een paar verassingen op te wachten. Namelijk dinosaurussen die niet bepaald vriendelijk zijn en een rebellengroep die het niet zo heeft op de mensen die in Terra Nova wonen.

Rollen

Mensen van Terra Nova
    Mensen die terug in de tijd reizen
    Rebellen

Voorwaarden om terug te mogen reizen

1. Je moet 18 jaar of ouder zijn
    2. Je moet niet veroordeeld zijn
    3. Van aanklachten moet je zijn vrij gesproken
    4. Als je minderjarig bent moet je samen met je ouder(s)/verzorger(s) mee verhuizen, indien zij besluiten om in Terra Nova te gaan wonen

Invullijst Mensen die terug reizen

Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar of je moet met ouder(s)/verzorger(s) mee reizen}
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens: Eventueel
    Relaties: {Familie en andere mensen die terug reizen, indien dit van toepaasing is}
    Reden om naar terra Nova te reizen:
    Extra:

Invullijst Mensen van Terra Nova

Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar}
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens: {Indien je buiten Terra Nova gaat, is het toe gestaan om een wapen te dragen. Binnen Terra Nova mag alleen politie een wapen dragen}
    Relaties:
    Reden waarom hij/zij naar Terra Nova zijn gereisd:
    Extra:

Invullijst Rebellen

Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar}
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Relaties:
    Reden waarom hij/zij naar Terra Nova is gereisd:
    Reden waarom hij/zij een rebel is geworden:
    Extra:

Mocht je een op- of aanmerking hebben, dan hoor/lees ik die graag!

Inmiddels heb ik voor het Terra Nova idee een rollentopic geopend! Hieronder staat de link.

{250} Terra Nova - Rollentopic

[ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 17:25 ]

Van welk idee zal ik een RPG maken?

Physics is awesome

Abstergo schreef:
    Ik vind Terra Nova leuk klinken.

We've lived in the shadows for far too long.

Khronos schreef:
    (...)

Ik dacht echt dat er meer animo zou zijn voor AC, maar ik ben blij verrast.

Physics is awesome

Quokka schreef:
    (...)

Wat vond je dan het leukst aan de serie?

Vind het nog steeds jammer dat er maar een seizoen van de serie is. Ik bedoel, dinosauriërs zijn toch wel interessant.

Dino's zijn awesome! Ik vind het ook echt heel jammer.

Your make-up is terrible

Needles schreef:
    (...)

Dino's zijn awesome! Ik vind het ook echt heel jammer.

Inderdaad. Daarom vond ik die nieuwe film van Jurassic Park ook best leuk.

Physics is awesome

Quokka schreef:
    (...)

Inderdaad. Daarom vond ik die nieuwe film van Jurassic Park ook best leuk.

Dat vind ik zeer zacht uitgedrukt naar mijn mening hahaha

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Aveyard schreef:
    (...)

Een aantal Terra Nova fans spot ik zo te zien. Dan word het waarschijnlijk een Terra Nova RPG of er moeten ineens een heleboel mensen komen die liever een AC RPG willen.

Physics is awesome

HalfBloodPrince schreef:
    (...)

Dat vind ik zeer zacht uitgedrukt naar mijn mening hahaha

Er zaten een paar dingen in, waarvan ik twijfelde of het wel klopte dus mede daardoor dat ik zei dat ik hem best leuk vond.

Hoewel die man wel echt knap is/was.

Physics is awesome

Quokka schreef:
    (...)

Er zaten een paar dingen in, waarvan ik twijfelde of het wel klopte dus mede daardoor dat ik zei dat ik hem best leuk vond.

Hoewel die man wel echt knap is/was.

ik betwijfel het feit of raptors uberhaupt commando's aannemen maar oke dat maakt de film niet minder leuk

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

HalfBloodPrince schreef:
    (...)

ik betwijfel het feit of raptors uberhaupt commando's aannemen maar oke dat maakt de film niet minder leuk

Ja, maar de grote schurk die kon zowat alles.

Ze was slim genoeg om haar tracker eruit te halen, ze kon verkleuren als een kameleon, ze kon zich verstoppen voor warmte camera's en ze was deels raptor dus kon ze de baas spelen over de raptors die commando's op volgen.

En volgens mij was er nog meer wat ze kon, in ieder geval had ik het leuk gevonden als ze iets ook niet had gekund. Dat einde vond ik trouwens ook niet realistisch, maar goed. Het is makkelijk klagen, want ik zou nooit zelf zo'n film kunnen maken.

Maar ik dwaal af van het onderwerp van dit topic.

Physics is awesome

Er blijkt dat er toch nog wel wat moet worden uitgezocht moet worden en dit wil ik doen voordat ik het rollentopic open. Dus ik hoop dit zo snel mogelijk uitgezocht te hebben, want ik wil graag dat alles redelijk klopt.

Dat betekent ook dat ik hoop dat ik deze week het rollentopic voor Terra Nova kan openen.

Physics is awesome

Quokka schreef:
    Er blijkt dat er toch nog wel wat moet worden uitgezocht moet worden en dit wil ik doen voordat ik het rollentopic open. Dus ik hoop dit zo snel mogelijk uitgezocht te hebben, want ik wil graag dat alles redelijk klopt.

Dat betekent ook dat ik hoop dat ik deze week het rollentopic voor Terra Nova kan openen.

Yaaay

Your make-up is terrible

Needles schreef:
    (...)

Yaaay

Leuk om te zien dat je zo enthousiast bent.

Ik had een paar o, ja momentjes dus toen dacht ik eerst dat verder uitwerken, want dan hoef ik niet steeds de beginpost aan te passen en krijgen de mensen die mee willen doen in een keer alle informatie, in plaats van dat er steeds weer wat bij komt in de beginpost.

Physics is awesome

Quokka schreef:
    (...)

Leuk om te zien dat je zo enthousiast bent.

Ik had een paar o, ja momentjes dus toen dacht ik eerst dat verder uitwerken, want dan hoef ik niet steeds de beginpost aan te passen en krijgen de mensen die mee willen doen in een keer alle informatie, in plaats van dat er steeds weer wat bij komt in de beginpost.

Ik ben benieuwd :3.

We've lived in the shadows for far too long.

Khronos schreef:
    (...)

Ik ben benieuwd :3.

Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd wat jullie ervan gaan vinden, als het rollentopic er is.

Physics is awesome

Update: Het heeft even geduurd, maar dan is nu toch echt het rollentopic geopend. {250} Terra Nova - Rollentopic

Ook heb ik een storie aangemaakt waar meer informatie te vinden is. {RPG} Terra Nova

[ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 21:57 ]

Physics is awesome