Wat wij voorstelden is maar een suggestie. Daarom dat we ook voegen wat jullie meningen/suggesties zijn.
We kunnen het dus ook gewoon zo laten hé. Dat is geen probleem. Het is aan jullie om te besluiten wat jullie er mee willen doen. We wilden gewoon graag de onduidelijkheden, ook misschien namens ons, verhelderen en we bieden jullie mogelijkheden aan.
Needles:
Ik ben het even kwijt nu. Soms komen mods hier zeggen dat we ontopic moeten gaan, maar toch mag je helemaal offtopic gaan? Sure, Jan.
Mijn excuses als ons bericht verwarrend over komt omdat blijkbaar er wel eens mods zijn geweest die vroegen om on-topic te gaan. Ik vermoed dat deze misschien even niet naar het subforum hebben gekeken of zelf misschien in de war waren.
Gayle:
Ik denk dat een beetje geven en nemen is. Ik merk namelijk echt dat mensen hier weigeren in te zien hoe vervelend ze af en toe zijn en gewoon weigeren om naar iemand anders mening te luisteren.
LHJ is gemaakt zodat mensen zijn of haar hart kunnen luchten en steun te krijgen van andere. Steun kan je ook geven in een of twee berichten, dit hoeft geen gesprek van twee pagina's te zijn waar je haar fijn even gaat vertellen wat je dit weekend gaan doen en wat helemaal niet met je hart luchten te maken heeft.
Als iedereen in dit topic rekening met ELKAAR zou houden zou niemand moeilijk doen.
Jullie kunnen misschien ook gezamenlijk 'huisregels' van het LJH maken als jullie zoiets zien zitten. Maar anderzijds beperken regels jullie vrijheid dan wel weer.
Richtlijnen zijn ook een optie. Dat is een lichtere vorm van regels: iets waar je jezelf ongeveer aan moet houden, maar het niet erg is als dat niet lukt.
Jullie hebben de opties! ^^
Maar ik zou er al groep toch wel over praten. Blijkt dat sommigen zich niet comfortabel voelen bij hoe het er soms aan toe gaat en Q is net de plaats waar je jezelf comfortabel wil en hoort te voelen. Dus ik vind het fijn dat jullie er zo open over praten.
;)
Misschien is het ook gewoon al genoeg geweest dat het nu ter sprake is gekomen en dat iedereen nu een beetje weet wat de rest denkt/voelt. Dat je gewoon onderling afspreekt met deze gevoelens rekening te houden. Het is helemaal aan jullie.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury