• ... met een nieuwe username. Ik was nogal verbaasd dat deze vrij was en heb me voorgenomen om deze echt voor een langere tijd te houden. Vikings is tenslotte mijn favoriete serie dus ik kan me niet voorstellen dat ik nóg een leukere username zal vinden.

    Dus bij deze Porunn > Vikings en hopelijk was dit mijn laatste naamsverandering van dit jaar. ;x


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oei dat is optimistisch Natas. Maar ik ben positief over de naam.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het lijkt alsof ik gisteren nog het vorige topic over je nieuwe naam zag, haha. :'D Maar leuke naam!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    en hopelijk was dit mijn laatste naamsverandering van dit jaar. ;x

    Wanna bet? :Y) jk jk..

    Wel een leuke usernaam. :'D


    -

    Niiiice! Nu weet ik het tenminste :Y)

    Me likeyyyy :Y)


    I don't think you quite understand, honey

    Very cool. En wat leuk dat die nog vrij was. (:


    The truth is out there.

    Oh help, ik ben zo verward. Maar misschien moet ik die serie ook maar eens gaan kijken dan?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I luv it (:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nooh, haha, ik heb letterlijk net nog je naam veranderd in Porunn in het nieuwe topic. x)

    Ik vind het wel een leuke naam. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ledecky schreef:
    Het lijkt alsof ik gisteren nog het vorige topic over je nieuwe naam zag, haha. :'D Maar leuke naam!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Watney schreef:
    Very cool. En wat leuk dat die nog vrij was. (:


    26 - 02 - '16

    Ledecky schreef:
    Het lijkt alsof ik gisteren nog het vorige topic over je nieuwe naam zag, haha. :'D Maar leuke naam!


    En OMG. WAS DIE NOG VRIJ?! ;D Nu ben ik echt wel even jaloers.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    En OMG. WAS DIE NOG VRIJ?! ;D Nu ben ik echt wel even jaloers.

    Dat dacht ik ook :') aangezien deze ook kinda Vikings related is :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wauw, leuke naam! En het voelt idd als gisteren dat ik je vorige topic nog zag. c':


    Caution first, always.

    woooow deze was echt voor korte duur!! was net weer een beetje gewend aan Porunn haha

    maar wel een leuke naam ^^


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about