• Welkom bij het grote onzin topic, wil je iets kwijt? Heb je wat leuks te vertellen of juist iets heel onzinnigs? Het mag allemaal in dit topic!
    Zolang je, je maar aan de regels van Quizlet houd.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 23:01 ]


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Gibbs schreef:
    (...)

    Was dat tegen mij? ^^
    Zo ja, ik heb een jurk uitgekozen. Is niet online meer verkrijgbaar maar hooopelijk nog wel in de winkel. Ik ga vrijdag kijken in de V&D. C:
    Maar ben op mobiel, dus plaatje sturen gaat beetje moeilijk tenzij op facebook of whatsapp. x)


    Jep dat was tegen jouw, dacht misschien kan ik helpen de keuze makkelijker te maken hihi

    well facebook heb ik niet en ik geef niet snel mijn nummer weg.
    Heb ik ooit een keer eerder gedaan en ik heb mijn lesje toen wel geleerd, al wil ik niet zeggen dat jij zoiets zou doen! Ik ben nu alleen veel voorzichtiger. hihi


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    SkeletonGirl schreef:
    (...)

    Jep dat was tegen jouw, dacht misschien kan ik helpen de keuze makkelijker te maken hihi

    well facebook heb ik niet en ik geef niet snel mijn nummer weg.
    Heb ik ooit een keer eerder gedaan en ik heb mijn lesje toen wel geleerd, al wil ik niet zeggen dat jij zoiets zou doen! Ik ben nu alleen veel voorzichtiger. hihi


    Wel logisch hoor, dat je je nummer niet te snel weg geeft. (:
    Mar is een donkerrood jurkje tot de knie van de V&D. Als je naar hun jurken gaat vindt je m voor 28 euro ofseu, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wel logisch hoor, dat je je nummer niet te snel weg geeft. (:
    Mar is een donkerrood jurkje tot de knie van de V&D. Als je naar hun jurken gaat vindt je m voor 28 euro ofseu, haha.


    Ik ben serieus gaan kijken :P
    En ik vond er twee


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Die laaaatste is het. 8D Hij is zo pretty.


    Your make-up is terrible

    Waarom voel ik me zo schuldig dat ik die jongen in mijn klas leuk vind? Ik heb geen relatie meer, maar misschien is dat juist waar ik me schuldig bij voel; Dat als ik nog wel die relatie had, ik die jongen ook wel leuk zou vinden denk ik :x
    Dat zit me dwars en weerhoud me er van sneller naar die jongen toe te trekken. Al flirt ik wel met hem, maar daarna is dat schuldgevoel er. UGH.

    Snapt iemand me?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 22:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Needles schreef:
    Die laaaatste is het. 8D Hij is zo pretty.


    How do you know that.

    maar hij is zeker pretty



    Abstergo schreef:
    Waarom voel ik me zo schuldig dat ik die jongen in mijn klas leuk vind? Ik heb geen relatie meer, maar misschien is dat juist waar ik me schuldig bij voel; Dat als ik nog wel die relatie had, ik die jongen ook wel leuk zou vinden denk ik :x
    Dat zit me dwars en weerhoud me er van sneller naar die jongen toe te trekken. Al flirt ik wel met hem, maar daarna is dat schuldgevoel er. UGH.

    Snapt iemand me?


    Nouja als je die jongen ook toch leuk zou gaan vinden ookal was je wel in een relatie, zegt denk ik al genoeg over hoe die relatie was?
    Of het moet gewoon een kei leuke jongen zijn

    blame me if i'm wrong.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    SkeletonGirl schreef:
    (...)

    Nouja als je die jongen ook toch leuk zou gaan vinden ookal was je wel in een relatie, zegt denk ik al genoeg over hoe die relatie was?
    Of het moet gewoon een kei leuke jongen zijn

    blame me if i'm wrong.


    Mijn relatie was super, dus daar zou het dan ook niet aan liggen. Het zou aan mij liggen op dat punt. Die jongen is gewoon heel lief, grappig en knap. Daarbij, hij is halfbloed Indonesisch en daar schijn ik sinds een tijd een flinke zwakte voor te hebben.

    Maar sowieso zou ik nimmer nooit vreemd gaan en ben ik trouw aan een persoon.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 22:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb Yolanda wel op whatsapp, haha. Ze had hem al naar me toe gestuurd.

    En inderdaad, dat zegt genoeg over je vorige relatie, het is maar goed dat je daar uit bent, hoe pijnlijk het ook mag zijn.


    Your make-up is terrible

    Omdat ik het Nikki al heb gewhatsapped. C:
    Maar die laatste is het, ja. :3


    En aan Kyle: ik ben het eens met de rest. En ga dr gewoon voor met deze gozer. ^^

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 22:37 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmn, ik weet het niet. Niet dat ik niets met die jongen zou willen. Hij is volgens mij oprecht geïnteresseerd in wat ik doe en wat er in mijn hoofd om gaat, maar het is zo vroeg en zo. Ik wil het eerst nog aankijken. Straks vind hij mij helemaal niet leuk(ondanks dat hij zoveel over mijn rug aait en aandacht vraagt aan me) en word ik teleurgesteld en om heel eerlijk te zijn kan ik dat er niet bij hebben of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gewoon rustig aan doen en op je eigen tempo vooral niet overhaaste als jij dat niet wilt. Je merkt vanzelf wel wanneer je er klaar voor bent denk ik


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik geloof niet dat ik hier nog hoef te reageren op Kyles situatie/probleem/whatever, want ik ben het eens met de anderen. X'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vast wel. Al weet ik wel dat mijn hart veel sneller gaat dan mijn gezonde mind, terwijl het andersom hoort te gaan en dat irriteert me een beetje, haha..
    Nou ja bedankt mensen. Ik kijk even hoe lang ik dit vol kan houden en ga dat stomme schuldgevoel wegduwen, ik heb geen relatie meer en zou me nergens schuldig voor moeten voelen!!!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn kamer is koud. Bah. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Mijn kamer is koud. Bah. :c


    Kruip lekker diep onder de dekens, doe ik ook nu ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.