• Hey allemaal,

    Ik ben nieuw hier en op advies van mijn nicht ben ik hier begonnen met mijn boek te publiceren.

    Ik ben van plan het boek uit te gaan geven maar heb daarvoor een (of meerdere) kritische lezers nodig
    die mij zouden kunnen helpen het boek te verbeteren.

    Het boek heet: Westwood: en de andere kant van de spiegel
    http://www.quizlet.nl/stories/150015/westwood-en-de-andere-kant-van-de-spiegel/

    Andrea wordt te jong geconfronteerd met de harde werkelijkheid van het leven. Als haar ouders scheiden op
    haar veertiende, is ze druk bezig met het op de plek zetten van dingen. Ze maakt verkeerde keuzes en verkeerde
    vrienden. Vrienden met wie ze een speciale band krijgt, laten haar vallen en ook merkt ze wat een depressie
    inhoudt. Ze vecht hard om hieruit te komen, maar het zware leven valt nou eenmaal niet mee. Hiernaast heeft
    ze een geheim, Anea.
    Nachten achter elkaar droomt Andrea van een andere wereld. Anea heeft een zware jeugd gehad en begint voor
    het eerst in haar leven vrienden te maken, en is langzaam bezig met het opbouwen van een toekomst, ook al
    betekent dat dat ze haar zwaard moet trekken en monsters moet verslaan.


    Zou iemand me kunnen helpen?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 10:59 ]

    Ik wil niet zeuren of zo, maar als je - je verhaal al online hebt staan, mag je het toch niet meer publiceren als boek tenzij je het er af haalt?


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik wil niet zeuren of zo, maar als je - je verhaal al online hebt staan, mag je het toch niet meer publiceren als boek tenzij je het er af haalt?

    Met hier publiceren bedoelt ze waarschijnlijk op Q. :'P
    En naar een uitgever stappen zodra er wat mensen naar hebben gekeken. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    (...)
    Met hier publiceren bedoelt ze waarschijnlijk op Q. :'P
    En naar een uitgever stappen zodra er wat mensen naar hebben gekeken. :p


    Ooh, op die fiets :W
    Dan snap ik het wel ja.


    26 - 02 - '16

    Precies op die manier ja ;)

    Laat ik het verder toelichten,

    Een deel hiervan is gebasseerd op hoe ik het leven ervaren heb, en een deel speelt zich af in een fantasie wereld. Deze twee werelden wisselen elkaar dagelijks af.
    Nu ben ik bijvoorbeeld bang dat het 'Drama' gedeelte van het boek alleen maar drama is en dat het storend zou zijn. Het zou ook kunnen zijn dat het juist in de smaak valt. En zo zijn er dus meer kleine puntjes waarvan ik benieuwd ben wat men ervan vind en hoop dat mensen met ideeen kunnen komen..

    Ik heb het topic even in de spotlight gezet, misschien dat meer mensen het dan zien.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het wel interessant klinken. Ik denk dat het drama- gedeelte af zal hangen aan de leeftijdsgrens, hoe ouder, hoe meer drama je er makkelijker in kan verwerken. Als het voor gemiddeld 15 is is het een prima element en helemaal niet dramatisch, voor jonger zal ik het beperken.


    obsessive rage

    Dank je voor die tip :)

    Het is een boek waarbij ik als leeftijd 16+ wil opstellen omdat
    er wel wat 'extremere' dingen in staan. Zoals de depressie
    bijvoorbeeld.

    Paardevisnetje schreef:
    Dank je voor die tip :)

    Het is een boek waarbij ik als leeftijd 16+ wil opstellen omdat
    er wel wat 'extremere' dingen in staan. Zoals de depressie
    bijvoorbeeld.


    Dan denk ik dat het helemaal niet te dramatisch wordt, dan is het denk ik juist goed


    obsessive rage