• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.








    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Dingen die je moet weten:
    - Prinsen en prinsessen kennen elkaar niet, misschien dat ze eventueel elkaar hebben gezien via social media.
    - Er zijn 5 plaatsen voor kamermeisjes. Zij dienen enkel voor begeleiding en schoonmaak van de prinsen en prinsessen en hun kamers. Natuurlijk roddelen kamermeisjes heel veel en kunnen daardoor drama veroorzaken.
    - De hofhouding van het kasteel mag iedereen in hun eigen bericht bespelen.
    - In de RPG speeltopic probeer ik zoveel mogelijk gebeurtenissen in de RPG te laten gebeuren, zodat we genoeg kunnen RPG’en. Als er mensen zelf ook ideeën hebben hoor ik het graag.
    - Qua kleding, prinsen dragen een pak of een casual maar netjes geklede kleding. Prinsessen dragen jurkjes of bal/gala jurken met hakken of ballarina’s.
    - De kamers zijn hetzelfde voor de heren zowel voor de dames. Er is geen kamer indeling, iedereen heeft een eigen kamer en een eigen privé badkamer.
    - Tijdens de dagelijkse bezigheden worden er ook hier en daar lessen gevolgd. Voornamelijk over de economie, besturen van het land en etiquette. Deze lessen kunnen we eventueel samen RPG’en of als iemand dat niet wilt kunnen er ook privé lessen gegeven worden, waarbij je dat dus zelf moet RPG’en met je eigen personage.

    Rollen:

    Prinsessen: Stop op vrouwen
    1. Isabella Elizabeth Clark - 23 - Oostenrijk - Pagina 2 - XDarkWingsX
    2. Helena Savoye Windsor - 22 - Italie - Pagina 8 - Quokka
    3. Louise Tara Jess Hearn - 22 - Ierland - Pagina 2 - Voldemortx
    4. Lucia Marina Haykey - 22 - Koninkrijk - Pagina 7 - Feliana
    5. Freya Liv Hansen - 21 - Noorwegen - Pagina 2 - Aveyard
    6. Affinity Cécile Mancher - 22 - Nieuw-Zeeland - Pagina 10 - Gayle
    7. Luna Maria Von Donnell - 21 - Schotland - Pagina 11 - HarleyQuinnx
    8. Mirem Gwenn Solitarios - 22 - Montenegro - Pagina 11 - Necessity
    9. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -
    10. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -

    Prinsen: Stop op mannen
    1. Naam - Leeftijd - Amerika - Pagina - Aveyard (Springt later in)
    2. Vladimir Gleb Rihanoff - 24 - Siberië - Pagina 2 - CalTHood
    3. Alano Kadir Bonaventura - 23 - Spanje - Pagina 2 - Cotrona
    4. Tobias Adrien Joseph Daviau - 25 - Frankrijk - Pagina 4 - Voldemortx
    5. Natanael 'Natan' Joël Alexi Kjellberg. - 22 - Zweden - Pagina 10 - GeorgeWeasley
    6. Damian Jake Harrison - 24 - Australië - Pagina 8 - XDarkWingsX
    7. Axel Cameron Durran - 24 - Egypte - Pagina 11 - HarleyQuinnx
    8. Dante Frederico Lepide - 23 - Vaticaanstad - Pagina 12 - Necessity
    9. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -
    10. Naam - Leeftijd - Koninkrijk - Pagina -

    Kamermeisjes:
    1. Naam - Leeftijd - Pagina -
    2. Naam - Leeftijd - Pagina -
    3. Naam - Leeftijd - Pagina -
    4. Naam - Leeftijd - Pagina -
    5. Naam - Leeftijd - Pagina -

    Invullijst:
    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: [Ze moeten boven de 21 zijn en onder de 25 jaar]
    Nationaliteit & Geschiedenis:
    (Prins/Prinses):
    Koninkrijk: (Jij mag zelf beslissen of het een bestaand koninkrijk is of een zelfverzonnen koninkrijk.)
    Eventueel een huisdier of (een magische huisdier):
    Innerlijk:
    Uiterlijk [fc:]:
    (vroegere) Relaties:
    Extra:


    Face Claims:
    - Emma Watson - XDarkWingsX
    - Lucy Hale - Voldemortx
    - Frank Iero - CalTHood
    - Zayn Malik - Cotrona
    - Shay Mitchell - PaperTownsMargo
    - Daniel Sharman - Voldemortx
    - Bob Morley - XDarkWingsX
    - Taylor Marie Hill - Quokka
    - Tom Felton - GeorgeWeasley
    - Candice Accola - Gayle
    - Ian Harding - Aveyard
    - Luanna Perez - Necessity
    - Emilia Clarke - HarleyQuinnx
    - Thomas McDonell] - HarleyQuinnx
    - Luke Pasqualino - Necessity

    Magische/normale huisdieren Claim:
    - Witte wolf - XDarkWingsX
    - Ragdoll Kat - Voldemortx
    - 3 Siberische Husky's - CalTHood
    - 2 Honden - Cotrona
    - 2 volbloed paarden - XDarkWingsX
    - Tortoiseshell kat - Quokka
    - Raaf - HarleyQuinnx
    - Sfinx kat - HarleyQuinnx
    - Friese hengst - Necessity

    Ik update zo goed mogelijk de topic elke keer, als er iets nieuws bij komt, vermeld ik dat.
    Als er vragen zijn, vraag gerust. (:
    Enjoy

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 14:02 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Necessity schreef:
    (...)

    O ja hoor, al denk ik niet dat ik binnen drie dagen beide rollen af krijg.


    Dat maakt niet uit, dan springen jij en HarleyQuinnx gewoon wat later in. (:


    Ik heb alles weer bijgezet!! Alles is weer geüpdatet!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ga proberen uitwrlijk maandag mijn iingensrol af te maken, FC Ian Harding hehe


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    Ik ga proberen uitwrlijk maandag mijn iingensrol af te maken, FC Ian Harding hehe


    Is goed! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    †MIREM GWENN SOLITARIOS†
    "Beware: I’m not as innocent as I look like"






    †Naam†
    Mirem –de verbitterde
    Gwenn - eerlijk
    Solitarios - eenzaam

    †Leeftijd†
    22 jaar

    †Nationaliteit†
    Mirem komt uit Montenegro.

    †Innerlijk†
    Mirem is geen makkelijk persoon. Ze heeft een erg sterke persoonlijkheid is ontzettend koppig, waardoor ze niet makkelijk zal buigen voor iemand. Haar overtuigen van iets is ook bijna onmogelijk want ze doet toch wat ze zelf wil.
    Ze heeft lang geleden geleerd dat ware liefde en geluk niet echt bestaan, niet in haar wereld tenminste. Ze is hierdoor verbitterd geworden en heeft zichzelf afgesloten van de wereld, waardoor mensen moeilijk tot haar doordringen. Haar gevoelens en zwaktes verstopt ze, want ze heeft geleerd dat ze die niet mag tonen.
    Ze zal zich zeker niet inhouden omdat ze anders mensen kwetst en zal degene zijn die de hatelijke of sarcastische opmerkingen maakt. Vergeven doet ze niet snel en vergeten zal ze nooit.
    Als ze iets in haar hoofd heeft, zal het ook zo gebeuren en ze zal niet snel opgeven. Ze is bereid om over lijken te gaan voor haar doelen en je moet haar niet in de weg zitten, tenminste niet als je je leven zeker wil zijn.
    Ze heeft een hekel aan etiquette en regels, maar ze is nu eenmaal een prinses dus zo af en toe heeft ze geen keuze, maar ze probeert zich op alle mogelijke manieren af te zetten tegen haar lot. Ze houdt van de natuur en is liever alleen in het bos terwijl ze hard aan het sporten is of aan het werken, dan dat ze in het paleis is met alle nette regeltjes. Ze heeft ook totaal geen problemen met vies worden en zelf werken. Verder wil ze zichzelf graag in vorm houden, dus ze sport heel veel.

    "Weakness, she thought as she let her forehead rest against the smooth, cool glass of her window, never got anyone anywhere"

    †Uiterlijk†
    (FC: Luanna Perez)
    Officieel heeft Mirem donkerbruin haar, maar ze wilde niet zo normaal zijn en zich afzetten tegen de wereld, dus verft ze het al een tijd rood. Ze is 1,69 m. Haar kledingstijl is alles waar zij zich goed in voelt, of dat nu schattige jurkjes zijn, oversized sweaters of leren jasjes, al neigt het eigenlijk vooral naar stoer. Eigenlijk heeft ze een hekel aan al die nette baljurken en zolang het kan, zal ze proberen de jurken te ontwijken.
    Zonder overleg met haar ouders heeft ze twee jaar geleden een tatoeage van een paar rozen op haar arm genomen en daar heeft ze vervolgens heel veel problemen mee gekregen. Toch vindt zij het een van de beste keuzes die ze ooit heeft gemaakt

    "I don’t always burn my bridges but when I do, I like there to be no survivors"

    †Geschiedenis†
    Wat de kranten ook berichtten, Mirem heeft geen gelukkige jeugd gehad. Haar ouders waren afstandelijk en geloofden dat alleen iemand die zich niet door gevoelens zoals liefde liet beïnvloeden in staat was om een land goed te leiden. Ze werd opgevoed zonder genegenheid en heeft haar hele leven gevochten voor affectie, die ze niet kreeg. Het was nooit goed genoeg, hoe hard ze ook probeerde om de perfecte dochter en troonopvolger te zijn.
    Langzaam maar zeker gaf ze het vechten op en begon ze zich als een opstandige puber te gedragen. Ook nu ontving ze geen trots, maar eerder afkeer, maar er werd op gereageerd dus zo ging ze verder. Haar ouders straften haar rebellie en hoewel ze eigenlijk naar haar ouders verlangde, was ze bang voor ze. Ze werd niet geslagen omdat de blauwe plekken zichtbaar voor de media konden zijn, maar ze werd mentaal gestraft. Hun zwaarste straf was om haar uren op te sluiten in een hele kleine, donkere ruimte. Niet alleen rebellie, ook zwakte werd afgestraft, zodat ze een sterke heerseres zou kunnen worden en ze heeft lang geleden geleerd om altijd een masker te dragen.

    †Relaties†
    Anyone?

    †Huisdier†
    Ze heeft geen huisdier

    †Extra†
    Ze heeft claustrofobie, een angst voor kleine ruimtes.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 15:51 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Aveyard schreef:
    Ik ga proberen uitwrlijk maandag mijn iingensrol af te maken, FC Ian Harding hehe


    ^^


    Little do you know

    Yey het word drukker c:


    Little do you know

    Luna Maria Von Donnell
    Kroonprinses van Schotland || "I don't believe in destiny and so should you."



    Leeftijd:
    21
    Nationaliteit & Geschiedenis:
    Luna is de kroonprinses van Schotland. Honderden jaren geleden, was het ooit een koninkrijk maar voegde zich samen met Engeland. Nu heeft haar familie alweer jaren het koningschap opgeëist. Hiermee is de koninging akkoord gegaan, aangezien ze niet volledige controle kon houden op Schotland en het al jaren onafhankelijk wilde worden. Zo heeft haar familie door geboorterecht het land opgeëist en is ze trots op haar titel.
    Luna is opgegroeid in een warm gezin en is dan ook met alle luxe opgegroeid. Toch heeft ze liever het was rustigere leven zonder alle camera's en kunnen genieten van haar leven in de grote villa.
    Prins/Prinses:
    Prinses
    Koninkrijk:
    Schotland, vroeger al in bezit van vele generaties voor haar.
    Huisdier:
    Een raaf
    Innerlijk:
    Luna is een zachtaardige meid met heleboel geduld. Haar ouders noemer haar altijd het 'engeltje' door haar zachtaardigheid voor mens en dier. Zelfs als mensen gemeen tegen haar zijn, is ze het lieve meisje dat hun in de war brengt met haar lieflijke lach en aardige antwoorden. Dit komt allemaal van haar moeder af, die overigens wel wat minder geduld heeft dan Luna. Ook heeft Luna een slechte eigenschap en dat is dat ze heel snel verliefd op iemand kan worden. Ookal laat ze dat niet zo doorschemeren, diep van binnen schreeuwt ze het uit. Luna is ook heel goofy en kan een beetje gek doen. Vaak als ze mensen net leert kennen, is ze erg verlegen en durft ze mensen niet eens aan te kijken. Ze zal dan ook met haar haar gaan spelen en gaan voetschuivelen. Stiekem op haar kamer luistert ze naar bands zoals Muse en danst ze graag op haar kamer. Hoewel haar vader het vaak had verboden om ernaar te luisteren, kreeg ze het toch ooit een keer voor elkaar om haar vader te overtuigen om haar naar een concert te laten gaan.
    Uiterlijk
    [fc: Emilia Clarke]:

    Luna heeft ijsblauwe ogen met een bruine kring erin. Haar huid is licht en hier en daar een sproetje op haar armen en benen. Ze heeft een puntige hoofd met sprekende jeukbeenderen, die erg naar voren komen. Ook haar kin steekt redelijk naar buiten en soms denkt ze dan ook dat hij gigantisch is en durft ze bijna niet haar kamer uit te komen. Dit is haar grote zwakte, hoewel haar moeder altijd zegt dat het wel mee valt. Luna heeft van haarzelf erg kleine wimpers en probeert dat te maskeren met mascara en ogenschaduw. Luna heeft kleine borstelige wenkbrauwen die erg donker zijn, net als haar lange bruine haar, die een lichte slag erin heeft. Wat Luna ook een beetje maskeert met een rode lipgloss, zijn haar hele fijne dunne lippen die onder haar ronde, toch wel aanwezige, neus te vinden zijn.
    Relaties:
    Luna heeft nog nooit vriendjes gehad
    { Moeder: Emily Mary Le Strange - Von Donnell }
    { Vader: Alex Carlos Von Donnell }
    Extra:
    Luna heeft een kleine tattoo, die ze vaak verbergt met make up op luxe feestjes, maar hem weer laat zien als ze een simpele sweater draagt of niet iets chics aan hoeft.


    Axel Cameron Durran
    Kroonprins van Egypte || "Be yourself, there is only one you and so many others already."


    Leeftijd:
    24
    Nationaliteit & Geschiedenis:
    Axel is de kroonprins van Egypte en is opgegroeid in Caïro.
    Prins/Prinses:
    Prins
    Koninkrijk:
    Egypte
    Huisdier:
    Hij had thuis een sfinx kat, maar die mocht niet mee van z'n ouders.
    Innerlijk:
    Axel is een echte charmeur en zal al z'n charme in de strijd gooien als hij een meisje ziet die hij leuk vindt. Hij zal ook echt proberen er alles voor te doen om haar hart te winnen. Hoewel hij een charmeur is, zit er wel een echte romanticus in hem en is hij echt een aardige jongen. Toch zal hij standvastig zijn als mensen tegen hem hebben gelogen en zal dat niet snel vergeten. Axel vergeeft mensen niet snel en is ook erg koppig als hij zelf niet juist is geweest. Hij houdt er niet van om het toe te geven als hij fout zit. Sorry zal Axel ook niet snel zeggen, omdat in zijn verleden veel mensen zijn vertrouwen hebben beschadigd en is er ook te vaak ongemeend sorry tegen hem gezegd.
    Uiterlijk
    [fc: Thomas McDonell]:

    Axel heeft halflang bruin haar en draagt het meestal in een staartje of in een knot. Vaak zit het in de weg, dus vindt hij dit een makkelijkere manier om zijn haar bij elkaar te houden. Hij is ongeveer 1,85 lang en heeft een gespierd postuur. Hij traint vaak om zijn spieren bij te houden. Axel is een klein beetje ijdel en zorgt ervoor dat hij er dagelijks wel goed uit ziet. Hij heeft een simpele kledingstijl. Vaak draagt hij een simpele jeans met een goed zittende zwarte shirt bovenop. Hoewel hij vaak netjes moet gaan in het openbaar, kleed hij zich het liefst zo makkelijk mogelijk. Het enige wat hij nooit durft weg te doen, zijn de favoriete sneakers van hem. Op feestjes drijgt hij vaak een iets wat los zittend zwart pak en daaronder een paar zwarte sneakers of course. Hoewel zijn ouders die sneaker tik van hem haten, hebben ze het nooit uit hem kunnen krijgen en net zo min zijn schoenen collectie.
    Relaties:
    Axel heeft ooit een meisje gedate, maar door zoveel media aandacht, werd het haar teveel en maakte ze het uit met Axel.
    { Moeder: Angelica Jolie - Durran }
    { Vader: Axelan Mussafa Durran
    Extra:
    Axel heeft nog wel eens de gewoonte om zijn ochtend te starten met een sigaret, maar hij probeert te minderen sinds zijn ouders niet al tevreden mee zijn.


    Ik hoop dat ze goed zijn zo x.x


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    @HarleyQuinnx: Ze zijn goed en ik heb ze erbij gezet. (:
    @Necessity: Ze is ook goed, alleen maak je jezelf niet al te moeilijk?? Ik bedoel ermee het is dan wel moeilijker om iemand te vinden die met haar match? ^^' Of misschien is dat wel de bedoeling? Maar ze staat erbij. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    @HarleyQuinnx: Ze zijn goed en ik heb ze erbij gezet. (:
    @Necessity: Ze is ook goed, alleen maak je jezelf niet al te moeilijk?? Ik bedoel ermee het is dan wel moeilijker om iemand te vinden die met haar match? ^^' Of misschien is dat wel de bedoeling? Maar ze staat erbij. (:


    Fijn ^-^
    Dat was precies de bedoeling :Y)
    Ik zal dit weekend mijn andere rol maken.

    oehh axel is niet verkeerd :9~


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Fijn ^-^
    Dat was precies de bedoeling :Y)
    Ik zal dit weekend mijn andere rol maken.

    oehh axel is niet verkeerd :9~


    Aah, dan zeg ik al niets meer, haha. ^^
    Is goed!


    One Who Travels A Higher Path.

    hehe thanks ^^
    dit is mijn eerste jongen en voel me nu al trots op hoe hij is uitgepakt x.x


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    hehe thanks ^^
    dit is mijn eerste jongen en voel me nu al trots op hoe hij is uitgepakt x.x


    He's a QT


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    He's a QT


    Hij komt van een serie die ik kijk en het duurde zo lang voordat ik had gevonden hoe hij heette T-T :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Aveyard schreef:
    (...)

    He's a QT


    precies dat, haha c;


    Little do you know

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Hij komt van een serie die ik kijk en het duurde zo lang voordat ik had gevonden hoe hij heette T-T :3


    Hahaha. He already decided for a love ? (A)


    take me back to the basics and the simple life